Τα «ψιλά» γράμματα και η συμφωνία που έκανε με υπάλληλο εταιρείας παροχής ρεύματος έκρυβαν εκπλήξεις τελικά για Βολιώτη που αντί να λαμβάνει την έκπτωση που συμφώνησε βρέθηκε να πληρώνει περισσότερα χρήματα. Η συμφωνία με την εταιρεία έγινε το 2019 και την 1η Νοεμβρίου υπέγραψε τη σύμβαση. Ο Βολιώτης είχε μιλήσει με υπάλληλο της εταιρείας δια τηλεφώνου, όπου του έγινε προσφορά και αποφάσισε πως είναι προς το συμφέρον του να αλλάξει πάροχο για την ηλεκτρική ενέργεια.
Στις 27 Δεκεμβρίου του 2019 εκδόθηκε ο πρώτος εκκαθαριστικός λογαριασμός και ο Βολιώτης έπρεπε να καταβάλει το ποσό των 24,92 ευρώ. Έτσι, γνωρίζοντας ότι θα εκδοθεί ο λογαριασμός, ήδη από τις 23 Δεκεμβρίου είχε δώσει εντολή στην τράπεζά του για πάγια εξόφληση του λογαριασμού. Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε τις επόμενες ημέρες, οι υπάλληλοι της εταιρείας τον ενημέρωσαν πως ο πρώτος λογαριασμός έπρεπε να εξοφληθεί εκτός πάγιας εντολής για να ισχύσει η έκπτωση που είχε συμφωνηθεί. Τελικά ο Βολιώτης πλήρωσε τα 24,92 ευρώ με λίγες ημέρες καθυστέρηση, στις 3 Ιανουαρίου εκτός πάγιας εντολής. Έκτοτε, όλοι οι υπόλοιποι λογαριασμοί εξοφλήθηκαν κανονικά μέσω της πάγιας εντολής.
Η «ψυχρολουσία» ήρθε λίγους μήνες αργότερα και συγκεκριμένα στις 29 Ιουνίου όταν εκδόθηκε και του στάλθηκε ο επόμενος εκκαθαριστικός λογαριασμός. Η έκπτωση δεν ήρθε ποτέ και δεν ενσωματώθηκε στις χρεώσεις για την ηλεκτρική ενέργεια που είχε καταναλώσει το προηγούμενο διάστημα.
Συνολικά η επιβάρυνση ήταν 182,17 ευρώ τα οποία δεν θα έπρεπε να πληρώσει αν ίσχυε η έκπτωση.
Άμεσα επικοινώνησε με την εταιρεία για να ρωτήσει τι έχει συμβεί. Άλλα συμφώνησε και άλλα καλούταν να πληρώσει. Τότε πληροφορήθηκε από υπάλληλο ότι χάνει την έκπτωση επειδή δεν πληρώθηκε έγκαιρα ο πρώτος εκκαθαριστικός λογαριασμός των 24,92 ευρώ εκτός πάγιας εντολής, παρόλο που είχαν πληρωθεί κανονικά όλοι οι επόμενοι λογαριασμοί. Σαν να μην έφτανε αυτό, τον παρέπεμψαν στα «ψιλά» γράμματα του συμβολαίου που είχε υπογράψει πριν από επτά μήνες.
Σε επικοινωνία που είχε με τη «Θ» ο Βολιώτης καταναλωτής δήλωσε απογοητευμένος από τις πρακτικές που ακολουθούν οι εταιρείες προκειμένου να βρουν νέους πελάτες. «Για μια απλή σύμβαση παροχής ηλεκτρικού ρεύματος χρειαζόμαστε νομικό σύμβουλο για να διαβάζουμε όλους τους όρους των συμβολαίων» δήλωσε και πρόσθεσε πως αν είχε ενημερωθεί αναλυτικά από την εταιρεία δεν θα είχε προχωρήσει σε συμφωνία.
«Για μία καθυστέρηση επτά ημερών επιβαρύνομαι με 182,17 ευρώ. Είναι νόμιμο αυτό; Είναι ηθικό;» διερωτήθηκε και τόνισε ότι οι καταναλωτές πρέπει να πληρώνουν όσα έχουν συμφωνήσει.
Το τελευταίο διάστημα έχουν αυξηθεί οι διαμαρτυρίες καταναλωτών για τους εναλλακτικούς προμηθευτές ρεύματος αλλά και τηλεφωνίας. Μάλιστα οι καταναλωτές είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί για τους συμβατικούς όρους, την τιμολογιακή πολιτική και τις εκπτώσεις που προσφέρονται. Για τον λόγο αυτό, πολλοί είναι αυτοί που δεν εμπιστεύονται να κλείσουν τη «συμφωνία» μέσω τηλεφώνου αλλά επιλέγουν να ενημερωθούν δια ζώσης από εξουσιοδοτημένα καταστήματα για τις τρέχουσες προσφορές και τους όρους του συμβολαίου.
e-thessalia
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις