Είναι γνωστό ότι όλα τα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρώπη υπόκεινται σε αυστηρά όρια στην εκπομπή ρύπων. Είναι τα γνωστά μας πρότυπα “Euro” που εισήχθησαν το 1991 με “Euro 0” για τα επιβατικά αυτοκίνητα και το 1992 με “Euro I” για τα επαγγελματικά οχήματα.
Το ίδιο ισχύει και για τα συστήματα επεξεργασίας καυσαερίων. Ήδη όλα τα νέα αυτοκίνητα ντίζελ και όλα τα νέα φορτηγά είναι τώρα εξοπλισμένα με φίλτρα σωματιδίων για να πληρούν τα αυστηρά νέα πρότυπα Euro 6. Πολλά επαγγελματικά οχήματα σήμερα χρησιμοποιούν την τεχνολογία Selective Catalytic Reduction (SCR) σε συνδυασμό με το πρόσθετο AdBlue που μειώνει τις εκπομπές των μικροσωματιδίων NOx.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο επόμενο διάστημα θα αναπτύξει αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών, το Euro 7 για όλα τα βενζινοκίνητα και ντίζελ αυτοκίνητα, φορτηγά, φορτηγά και λεωφορεία. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της ΕΕ, η έγκριση των νέων εκπομπών ρύπων θα γίνει στο τέταρτο τρίμηνο του 2021. Με αυτό τον τρόπο θα διασφαλιστεί ότι τα οχήματα που θα κυκλοφορούν στην Ευρώπη θα είναι καθαρά καθ ‘όλη τη διάρκεια ζωής τους.
Να σημειώσουμε ότι αυτή η πρωτοβουλία αποτελεί μέρος της δέσμευσης της ΕΕ να επιταχύνει τη μετάβαση σε βιώσιμη και έξυπνη κινητικότητα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις