⭐ Προσθέστε το HappenedNow στα Αγαπημένα της Google
Μείνετε ενημερωμένοι με τις τελευταίες ειδήσεις προσθέτοντας το HappenedNow στις πηγές ειδήσεων της Google.
➕ Προσθήκη στη GoogleΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΩΝ ΜΜΕ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
Η κυβέρνηση της Ιαπωνίας αποφάσισε να πετάξει, μετά την επεξεργασία του, το νερό που είχε μολυνθεί από ραδιενεργές ουσίες όταν σημειώθηκε το δυστύχημα στο εργοστάσιο πυρηνικής ενέργειας στη Φουκουσίμα το 2011, στη θάλασσα.
Οπως μεταδίδουν το πρακτορείο ειδήσεων Jiji και άλλα ιαπωνικά ΜΜΕ, οριστική και επίσημη απόφαση αναμένεται να ληφθεί εντός του μήνα.
Η εταιρεία Tokyo Electric – ή TEPCO – είχε αποθηκεύσει πάνω από ένα εκατομμύριο τόνους νερού μολυσμένου από τη ραδιενέργεια μετά την καταστροφή στον πυρηνικό σταθμό παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στη Φουκουσίμα, που προκάλεσαν ο ισχυρός σεισμός και το τσουνάμι το οποίο ακολούθησε το 2011.
Πηγή: iefimerida.gr – https://www.iefimerida.gr/kosmos/iaponia-stin-thalassa-molysmeno-nero-apo-foykoysima
Φωτογραφία: AP
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις





















































