Ζήτησε τους κωδικούς καρτών κινητής τηλεφωνία με πρόσχημα ότι παρουσίαζαν πρόβλημα
Δεν έχουν τέλος οι καταγγελίες για απάτες μέσω τηλεφώνου με απίστευτες δικαιολογίες για να καταφέρουν οι επιτήδειοι να εξαπατήσουν τα θύματα τους.
Τελευταία καταγγελία έγινε στο Αστυνομικό Τμήμα Χερσονήσου όπου υπάλληλος αλυσίδας σούπερ μάρκετ της περιοχής εξαπατήθηκε από άγνωστο άτομο που προσποιήθηκε στέλεχος εταιρίας κινητής τηλεφωνίας.
Σύμφωνα με την καταγγελία που έγινε την Τρίτη, άγνωστος άνδρας προσποιούμενος στέλεχος κινητής ενημέρωσε τηλεφωνικά την υπάλληλο του σούπερ μάρκετ ότι υπάρχει πρόβλημα με τις κάρτες που τις έχουν αποστείλει και πως θα πρέπει να του δώσει τους κωδικούς των καρτών για να τις ακυρώσει. Η αξία τους ξεπερνά τις 12.00 ευρώ.
Όταν οι υπάλληλοι του σούπερ μάρκετ αντιλήφθηκαν ότι πρόκειται για απάτη αμέσως επισκέφθηκαν το Αστυνομικό Τμήμα Χερσονήσου όπου και υπέβαλλαν την καταγγελία, άνδρες του οποίου χειρίζονται την υπόθεση για τον εντοπισμό του δράστη.
cretapost.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις