Αγανάκτηση για την συμπεριφορά των ΕΛΤΑ στους πολίτες οι οποίοι πληρώνουν υπηρεσίες χωρίς αντίκρυσμα, προκαλούν οι καθυστερήσεις στις αποστολές, οι δυσκολίες στην επικοινωνία κ.λπ.

Αναφέρει στο MYVOLOS.NET συμπολίτης:

Θέλω να εκφράσω την αγανάκτησή μου ως πολίτης και φορολογούμενος,για το “καθεστός” που υπάρχει στην υπηρεσία των Ελληνικών ταχυδρομείων!! Δέμα από το εξωτερικό που περιμένω,έχει δοθεί ημερομηνία παράδοσης εώς 26 Μαρτίου,έχει φτάσει στην Αθήνα από 8-3,αντί να σταλεί στον Βόλο όπως έπρεπε,το στείλατε Θεσ/νίκη,από Θεσ/νίκη φορτώθηκε στις 12-3 στις 1 το πρωΐ με άγνωστη κατεύθυνση…Το κέντρο σας είναι για κλάματα,πάνω από 40 λεπτά αναμονή,και τις 2 φορές που πήρα,βοήθεια δεν πήρα από κανέναν σας,απλά ότι έφυγε από Θεσ/νίκη…και πού πήγε ρε παιδιά;;;Πάρτε,λέει η κοπέλα,την προϊσταμένη να το εντοπίσει και μου δίνει νούμερο τηλεφώνου…όσο της μιλήσατε εσείς,τόσο της μίλησα και εγώ!!Δεν το σήκωσε ποτέ…Ντροπή και αίσχος!!Πήρα ξανά στο κέντρο…άλλη κοπέλα,μου λέει,το βλέπω στην Λάρισα!Μου δίνει τηλέφωνο στην Λάρισα,πήρα εκεί και μπράβο στον προϊστάμενο που απάντησε και μιλήσαμε!Η Λάρισα μου είπε ότι το βλέπει ότι έφυγε από Θεσ/νίκη,αλλά μετά χάνεται…βγάλτε εσείς άκρη!

myvolos.net

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις