Συνολικά από τον Μάρτιο του 2020 οπότε και ξεκίνησε η υγειονομική κρίση στη χώρα, η ΓΣΕΕ διαχειρίστηκε 33.000 ζητήματα που προέκυψαν στους εργασιακούς χώρους σχετικά με τον κορονοϊό

Έσπασαν τα τηλέφωνα στο κέντρο πληροφόρησης εργαζομένων και ανέργων της ΓΣΕΕ και τετραπλασιάστηκαν σε σχέση με την περίοδο των… μνημονίων τα ερωτήματα εργαζομένων σχετικά με τα νέα μέτρα που ισχύουν αλλά και τα δικαιώματά τους στους χώρους εργασίας σχετικά με τον εμβολιασμό και τα rapid τεστ τις τελευταίες 15 μέρες.

«Από τις αρχές Σεπτεμβρίου δεχόμαστε ένα καταιγισμό ερωτημάτων τα οποία ξεπερνούν τα 50 την μέρα γύρω από το ζήτημα των εμβολιασμών, αναστολών, αλλά και δικαιώματα εργαζομένων σχετικά με την Covid-19, από κει που είχαμε 2-3 την ημέρα μέχρι πριν από τρεις βδομάδες» δήλωσε στο ethnos.gr o Δημήτρης Καραγεωργόπουλος μέλος της Διοίκησης και Γραμματέας Τύπου της ΓΣΕΕ και πρόσθεσε: «Έχει υπερβεί τις μέρες των μνημονίων η κίνηση. Υπάρχει μια ένταση των ερωτημάτων και ξέρουμε ότι πίσω από κάθε ερώτημα που κάνουν οι εργαζόμενοι υποκρύπτεται πρόβλημα. Δεν θυμίζει τίποτα με τα όσα γνωρίζαμε στο παρελθόν όπου δεν είχαμε ούτε το ¼ των ερωτημάτων».

Από τον Μάρτιο του 2020 διαχειρίστηκε 33.000 ζητήματα σχετικά με τον κορονοϊό

Συνολικά από τον Μάρτιο του 2020 και την αρχή της υγειονομικής κρίσης η ΓΣΕΕ διαχειρίστηκε 33.000 ερωτήματα, ζητήματα και καταγγελίες που αφορούν αποκλειστικά νομοθεσία… Covid και σχετικά προβλήματα που προκύπτουν. Πρόκειται για εργαζόμενους οι οποίοι είναι στην ίδια επιχείρηση, είναι εμβολιασμένοι και θέτουν θέμα και στους ανεμβολίαστους και στον εργοδότη ότι κάτι πρέπει να γίνει με το συγκεκριμένο θέμα. «Όμως αυτό είναι στο πλαίσιο μιας αμφίδρομης σχέσης» τονίζει ο κ. Καραγεωργόπουλος γιατί καταγράφονται από την άλλη πλευρά και περιστατικά εργαζομένων που είναι εμβολιασμένοι και δέχονται φραστικό μπούλινγκ από ανεμβολίαστους.

ethnos.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις