Αδήριτη ανάγκη της εκπαίδευσης είναι ο πολιτισμός και οι εκδηλώσεις που προάγουν τον πολιτισμό, καλλιεργούν κλίσεις και δεξιότητες και φέρνουν σε επαφή τους μαθητές με εκλεκτούς εκπροσώπους του χώρου.
Στο πλαίσιο αυτό και μέσα στις πρωτόγνωρες συνθήκες που, πριν λίγο καιρό, όλοι βιώσαμε, πραγματοποιήθηκε με εξαιρετική επιτυχία από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΔΕ) Μαγνησίας, ένας πρωτότυπος, πολύπτυχος μαθητικός διαγωνισμός, με τίτλο: «Δημιουργούμε στο Σπίτι».
Αποτέλεσε ύψιστη προτεραιότητα της ΔΔΕ Μαγνησίας η ανάγκη διατήρησης της επαφής των μαθητών με σχολικές δράσεις, εκτός των καθημερινών διαδικτυακών μαθημάτων τους, οι οποίες θα συνέβαλαν στην εκτόνωση του μαθητικού δημιουργικού παλμού, αυτού που ξεπηδά καθημερινά από τις σχολικές τάξεις και ζωντανεύει το σχολικό περιβάλλον.
Σκοπός αυτού του διαγωνισμού ήταν η προώθηση της καλλιτεχνικής και δημιουργικής έκφρασης της μαθητικής κοινότητας (μαθητές/εκπαιδευτικοί), καθώς και η βιωματική συμμετοχή και εμπλοκή της σε δράσεις από το σπίτι, με την αρωγή αξιόλογων πολιτιστικών Συλλόγων της πόλης μας, οι οποίοι ανταποκρινόμενοι άμεσα στο κάλεσμα, ενέπνευσαν τους μαθητές με τις πολιτιστικές τους αξίες, διανθίζοντας τη φιλοσοφία του διαγωνισμού.
Άλλωστε, αυτοί οι Σύλλογοι εμφορούνται από ζήλο κι αγάπη για τον εθελοντισμό και την προσφορά στο πλησίον, την αλληλεγγύη, τον σεβασμό στο περιβάλλον και τη φύση, την ανάδειξη και διατήρηση της παράδοσης και της τοπικής ιστορίας, των ηθών και εθίμων αλλά και της εκπαιδευτικής καινοτομίας. Με την πεποίθηση ότι οι μαθητές μας δεν σταματούν ποτέ να αναζητούν πηγές και πρότυπα έμπνευσης, έχοντας ενημερωθεί διαδικτυακά από το σχολείο τους, με ένα λεπτομερές και κατατοπιστικό εγχειρίδιο για τις πολιτιστικές θεματικές κατηγορίες που θα μπορούσαν να επιλέξουν για τη συμμετοχή τους, προσκλήθηκαν με την καθοδήγηση και των καθηγητών τους, να αντιμετωπίσουν την παραμονή τους στο σπίτι δημιουργικά, ξεδιπλώνοντας την πολυποίκιλη έμπνευση και τη φαντασία τους, αποτυπώνοντας το δικό τους μήνυμα και τη δικιά τους άποψη που διαχέει την αμφίδρομη σχέση σχολείου, εκπαίδευσης και πολιτισμού. Η συγκεκριμένη σχολική δραστηριότητα αποτέλεσε πρόσφορο έδαφος για την ανάπτυξη συζητήσεων και προβληματισμών αναφορικά με τις συνέπειες της υγειονομικής κρίσης, οι οποίες προκάλεσαν και την έμπνευση των μαθητών για τη συγγραφή βαθυστόχαστων ποιημάτων και κειμένων.
Ο Διευθυντής της ΔΔΕ Μαγνησίας Σωκράτης Σαβελίδης, η Προϊσταμένη Εκπαιδευτικών Θεμάτων Ρηγώ Φασουράκη και η Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Σοφία Κανταράκη, συγχαίρουν θερμά όλους τους μαθητές και τους γονείς τους για τη συμμετοχή τους σε αυτή την πρωτότυπη δράση, αλλά και τους εκπαιδευτικούς τους για τη συνολική τους καθοδήγηση.
Οι συμμετέχοντες πολιτιστικοί Σύλλογοι, το Κέντρο Πολιτισμού Ιωλκού, το Λύκειο των Ελληνίδων Βόλου, ο Σύλλογος Γονέων & πασχόντων από Μεσογειακή Αναιμία, ο Ροταριανός όμιλος Βόλου, το Φιλανθρωπικό Σωματείο ο Εσταυρωμένος, το TALOS, και οι Φίλοι του Αθανασάκειου Αρχαιολογικού Μουσείου Βόλου, με στελέχη της ΔΔΕ Μαγνησίας, προέβησαν με συγκεκριμένα κριτήρια στην κρίση και στην έκδοση των αποτελεσμάτων των μαθητών, τα οποία με ιδιαίτερη ικανοποίηση και χαρά ανακοινώνουμε ανά θεματική κατηγορία.
Λόγω της τρέχουσας υγειονομικής κρίσης η απονομή των βραβείων θα γίνει τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί.
ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΙΩΛΚΟΥ
1.Μετά την αξιολόγηση των τριών έργων των μαθητών προτείνουμε η κατάταξη να είναι ως εξής:
- βραβείο Νάτσιος Ηλίας – 7ο Γυμνάσιο Βόλου -( Αθανάσιος Διάκος)
- βραβείο Γιαννακός Παναγιώτης- 3ο Γυμνάσιο Ν. Ιωνίας ( Ο Ρήγας και ο Κοραής υποβαστάζουν την Ελλάδα)
- βραβείο Ταλιαδούρος Αλέξανδρος-2ου Γυμνάσιο Βόλου-(Ο ήρωας Αθανάσιος Διάκος)
ΛΥΚΕΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΒΟΛΟΥ
1. Kαλοβεδούρη Ευφροσύνη, Γυμν. Αργαλαστής Α1 “Γυναικεία Παραδοσιακή Φορεσιά Λαύκου Ν. Πηλίου” λόγω της αισθητικής και της συνθετότητας του έργου της, στηριγμένο σε υλικό κατάλοιπο της παράδοσης της χωριού της.
2. Κωνσταντίνα -Αγγελική Τσιτσικλή, Γυμν. Βελεστίνου Γ΄ Γυμνασίου “Παραδοσιακή Φορεσιά Σκιάθου, Σκοπέλου, Τρικερίου” για τη δεξιότητα της ποικιλομορφίας των τριών φορεσιών που απέδωσε.
- Ηλίας Νάτσιος, 7ο Γυμνάσιο Βόλου, Α΄ Γυμνασίου “Φορεσιά Τρικερίου” για την ευαισθησία του στο σχέδιο.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΠΑΣΧΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΑΝΑΙΜΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΦΙΣΑΣ
Φιορέλα Μεμάι- Γυμνάσιο Αργαλαστής |
1η |
Στεφανία Παραγιάτσικου-9 Γυμνάσιο Βόλου |
2η |
Ευαγγελία-Γεωργία Μπέλλου-3ο Γυμνάσιο Βόλου |
3η |
Ηλίας Νάτσιος (1η εικόνα)-7ο Γυμνάσιο Βολου |
3η |
ΡΟΤΑΡΙΑΝΌΣ ΟΜΙΛΟΣ
1ος ΤΣΙΟΥΒΑΚΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ-4ο Γυμνάσιο Βόλου- « Ο ιός που ένωσε τους ανθρώπους»-πεζό
2ος ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΟΥ ΜΥΡΤΩ-Μουσικό Σχολείο Βόλου-«Υπάρχει κάτι ακόμα» ποίημα
3ος ΚΑΚΑΖΙΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ -4ο Γυμνάσιο Βόλου -« Ο ιός που ένωσε όλους τους ανθρώπους» πεζό
ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ
1. Πολυχρονίου Μυρτώ-Σχολείο: Μουσικό Σχολείο Βόλου Τάξη: Γ΄ γυμνασίου: «Υπάρχει κάτι ακόμα» Ποίημα
2. Δήμητρα Μπέη, 8ο Γυμνάσιο Βόλου «Όταν αγαπάς»-Ποίημα
3.- Κωνσταντίνα Ψυρρή, Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας) Ποίημα
3.- Βάσω Παπαθεοδώρου, Σχολείο Δεύτερης ευκαιρίας- Ποίημα
TALOS -ΟΜΑΔΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΡΟΡΜΠΟΤΙΚΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΙ
1η θέση: Τσιαμάνης-Ανακύκλωση
2η θέση: Καραγιάννη Μαριάνθη -WaterBot
3η θέση: Κιοσσέ Μαρήλια -«epico-bee»
ΦΙΛΟΙ ΑΘΑΝΑΣΑΚΕΙΟΥ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥ
1ο βραβείο: Το έργο “ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ” Ιωάννης Άδωνις Τσιώλης
2ο βραβείο: Το έργο “Ειδώλιο Φ” Χριστίνα-Ιωάννα Τσανακτσή
3ο βραβείο: Το έργο “Περίαπτα με χρώμα σε διάφορα σχέδια” Ευφροσύνη Καλοβεδούρη
και Το έργο “Πρώτη γνωριμία με την αγγειοπλαστική και την Αρχαία Ελληνική Τέχνη” Γεωργία Χασιακού
myvolos.net
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις