Απάντηση στα όσα ισχυρίστηκε ο σύμβουλος διοίκησης του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης σε συνέντευξή του στο δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 και τον Νίκο Χατζηνικολάου ότι υπάρχει πλήρης τηλεδιοίκηση στο τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο στον Προαστιακό παρά τις περί του αντιθέτου καταγγελίες, έδωσε ο Κώστας Γενιδούνιας.

Τέμπη: Αίτημα από την Ελλάδα στην Τουρκία για τον πατέρα του μηχανοδηγού που είναι κρατούμενος

Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης μιλώντας στον Realfm 97,8 και την εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου είπε ότι «το μοναδικό κομμάτι όπου λειτουργεί η τηλεδιοίκηση στον Προαστιακό της Αθήνας είναι το ΣΚΑ- αεροδρόμιο. Τις τελευταίες 7-10 ημέρες που υπήρχαν ανακοινώσεις της Hellenic Train για αλλαγές δρομολογίων ή ότι δεν γίνονται δρομολόγια μετά την Δουκίσσης Πλακεντίας, δεν λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση».

Ο κ. Γενιδούνιας αναφερόμενος στην on air προσπάθεια του κ. Τερεζάκη να πείσει ότι λειτουργούσαν όλα κανονικά, δείχνοντας τον πίνακα ελέγχου για το μετρό στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, είπε ότι «δεν είχε καταργηθεί το δρομολόγιο του μετρό αυτές τις 10 ημέρες που υπήρχε πρόβλημα. Απλά μετά τη Δουκίσσης Πλακεντίας, σε αυτά τα δύο χιλιόμετρα είχαν σβήσει τα φωτοσήματα. Εγώ που δούλεψα, μετά τη Δουκίσσης Πλακεντίας μου έστελναν ένα τηλεγράφημα και όταν έφευγα από το Αεροδρόμιο μου έδιναν άλλο ένα τηλεγράφημα πού θα έβρισκα το φωτόσημο εισόδου. Γιατί λέει ψέματα ο κ. Τερεζάκης; Δεν σταμάτησε ποτέ το μετρό στο σημείο αυτό. Απλώς μετά την Πλακεντίας μας έδινε μια οδηγία ο διαχειριστής υποδομής με ασύρματο για να γνωρίζουμε».

Τέμπη: Ο 28χρονος Στέργιος που βγήκε ζωντανός περιγράφει τον εφιάλτη

Σύμφωνα με τον ίδιο, «θα μπορούσαν να πουν ότι 7-8 ημέρες είχαμε ένα πρόβλημα αλλά αποκαταστάθηκε η γραμμή. Δεν ξέρω αν το αποκατέστησαν».

Ο κ. Γενιδούνιας είπε ακόμη ότι «σε όλον τον Προαστιακό είναι τυφλό το σύστημα. Από τα Λιόσια για να πάει ο Προαστιακός μέχρι την Κόρινθο, οι μηχανοδηγοί που κάνουν αυτή τη διαδρομή παίρνουν μια εντολή μέσω ασυρμάτου ή μέσω χαρτιού η οποία μας λέει: «θα φύγετε από τα Λιόσια και θα πάτε στην Κόρινθο, 80 χλμ. παρακάτω. Όταν κάνετε αυτή τη διαδρομή επειδή δεν λειτουργεί η τηλεδιοίκηση, ούτε οι φωτεινές ενδείξεις θα περάσετε από δύο σταθμούς, όπου μόνοι σας, με την εμπειρία και τον επαγγελματισμό σας, θα μειώσετε την ταχύτητα του συρμού και θα εισέλθετε σε παρακαμπτηρίους στα Μέγαρα και τους Αγίους Θεοδώρους. Μας ακούνε οι επιβάτες του Προαστιακού, τα γνωρίζουν αυτά, οι μηχανοδηγοί τα λέμε εδώ και 15 χρόνια. Μειώνουμε την ταχύτητα στα 60 χλμ.».

Πλεύρης για Τέμπη: Είδα να βγάζουν σορούς και γονείς να ψάχνουν παιδιά – Δεν είχαμε βοήθεια από την εταιρεία

« Ας παραδεχτούν την αλήθεια ότι δεν λειτουργούσαν τα συστήματα αυτά. Μην μας προκαλούν κιόλας» κατέληξε ο κ. Γενιδούνιας.

Οι δηλώσεις του συμβούλου διοίκησης του ΟΣΕ

Ερωτηθείς για την πρόσληψη σταθμαρχών με μπλοκάκια, ο κ. Τερεζάκης είπε ότι πρόκειται για ανανεώσεις συμβάσεων ανθρώπων που έχουν προσληφθεί στον ΟΣΕ εδώ και έναν χρόνο κι εκπληρούν τις αυστηρές προδιαγραφές που απαιτούνται για σταθμάρχες.

Απαντώντας για τις προειδοποιήσεις από τους εργαζόμενους για ελλείψεις που καθιστούν επικίνδυνη την ασφάλεια των τρένων, ο κ. Τερεζάκης ισχυρίστηκε ότι έχουν ληφθεί υπόψη και ότι αποτελούν αντικείμενο συζητήσεων, αλλά δεν μπορούν να υλοποιηθούν από την μία μέρα στην άλλη. Ο κ. Τερεζάκης είπε ότι «από το 2007 μέχρι το 2010 το σιδηροδρομικό δίκτυο είχε πέντε τηλεδιοικήσεις, σε Κόρινθο, ΣΚΑ, Λιανοκλάδι, Λάρισα και Θεσσαλονίκη. Μετά το 2010, η τηλεδιοίκηση άρχισε σιγά σιγά να καταρρέει για διάφορους λόγους». «Έτσι φτάσαμε να μην έχουμε τηλεδιοικήσεις στο μεγαλύτερο κομμάτι του δικτύου» ανέφερε.

Ο κ. Τερεζάκης ισχυρίστηκε ακόμα ότι δεν γνωρίζει για τις παρατάσεις που πήρε η «αμαρτωλή» σύμβαση του 2014, γιατί δεν την διαχειρίζεται ο ΟΣΕ. Ο ΟΣΕ βοηθά στην υλοποίηση της σύμβασης, υποστήριξε, γιατί αυτή εκτελείται υπό κυκλοφορία. Την σύμβαση αυτή, είπε, την διαχειρίζεται η ΕΡΓΟΣΕ.

Ο σύμβουλος διοίκησης του ΟΣΕ είπε επίσης ότι σήμερα λειτουργεί το σύστημα τηλεδιοίκησης, μόνο σε ορισμένα κομμάτια. Ανέφερε ακόμα ότι υπάρχει πλήρη τηλεδιοίκηση στο τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας-Αεροδρόμιο, παρά τις περί του αντιθέτου καταγγελίες.

«Η τηλεδιοίκηση δεν λειτουργεί από το Μενίδι μέχρι την Τιθορέα, με δύο εξαιρέσεις (Αφίδνες, Οινόη), και από την έξοδο της Λάρισας μέχρι το Πλατύ» είπε ο κ. Τερεζάκης. «Αυτήν τη στιγμή, περίπου το 50% του σιδηροδρομικού δικτύου δεν έχει τηλεδιοίκηση. Βρίσκεται σε φάση ανάταξης, με χρονικό προγραμματισμό για να τελειώσει τον Ιούλιο του 2023, αν παραδοθούν εγκαίρως τα ανταλλακτικά που έχει ζητήσει ο ΟΣΕ» τόνισε.

«Το κομμάτι που αφορά από τις Αχαρνές μέχρι το Πλατύ θα έχει κατασκευαστεί και θα έχει τεθεί σε λειτουργία έως τον Ιούλιο του 2023. Ήδη το κομμάτι από Τιθορέα μέχρι Δομοκό δουλεύει κανονικά» κατέληξε ο κ. Τερεζάκης.

 

enikos.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις