Μέλη της αναρχικής συλλογικότητας Ρουβίκωνας έγραψαν με σπρέι έξω από το σπίτι του πρώην προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου του ΟΣΕ «ΟΣΕ Δολοφόνοι Ρουβίκωνας».

Μετά την παρέμβαση, το περασμένο Σάββατο, στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, μέλη του Ρουβίκωνα πραγματοποίησαν νέα παρέμβαση, χθες, στο σπίτι του πρώην προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου του ΟΣΕ, το οποίο βρίσκεται κοντά στο Μέγαρο Μαξίμου.

Μέλη της αναρχικής συλλογικότητας έγραψαν με σπρέι στον τοίχο, έξω από το σπίτι, του πρώην στελέχους του ΟΣΕ «ΟΣΕ Δολοφόνοι Ρουβίκωνας».

 

 

«Το μακελειό στα Τέμπη δεν ήταν άλλη μια κακιά στιγμή»

Το περασμένο Σάββατο ο Ρουβίκωνας πραγματοποίησε παρέμβαση στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με αφορμή την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη, αναρτώντας ένα μεγάλο πανό στο κτήριο στον Χολαργό, το οποίο έγραφε «δολοφόνοι»

Κατόπιν αυτής της παρέμβασης είχαν αναρτήσει στα κοινωνικά δίκτυα μία ανακοίνωση που μεταξύ άλλων ανέφερε: «Το μακελειό στα Τέμπη δεν ήταν άλλη μια κακιά στιγμή, είναι ένα έγκλημα που διαπράττει από κοινού το κράτος με το ιδιωτικό κεφάλαιο αυτή τη φορά πάνω στον πολύπαθο τομέα των σιδηροδρόμων. Είναι υπεύθυνες όλες διαχρονικά οι κυβερνήσεις που κυρίως την τελευταία εικοσαετία, είχαν υπό τη διαχείρισή τους το σιδηροδρομικό δίκτυο και πανηγύριζαν για το ξεπούλημα του σε ιδιώτες επενδυτές. Δεν ασχολήθηκαν ποτέ με τα πραγματικά προβλήματα και απαξίωσαν τις υποδομές με σκοπό να ανοίξει ο δρόμος για την είσοδο εργολάβων.

Αρχικά κατακερματίστηκε ο ΟΣΕ σε μικρότερες θυγατρικές εταιρίες, έγινε διαχωρισμός του έργου του σε υποδομή και εκμετάλλευση και ξεκίνησε η μερική ιδιωτικοποίηση του, ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του 1990. Στην πιο πρόσφατη ιστορία της υπόθεσης των σιδηροδρόμων, το 2017 η κυβέρνηση σύριζα πούλησε τον ΟΣΕ στην Hellenic Train του ιταλικού ομίλου. Το έργο της απαξίωσης το συνέχισε και η κυβέρνηση ΝΔ που ακολούθησε: Το 2019 ο τότε υπ. Μεταφορών Χατζηδάκης διαφήμιζε την «εξυγίανση» του ΟΣΕ που σήμαινε περαιτέρω άνοιγμα του πεδίου κερδοφορίας για τους μονοπωλιακούς ομίλους, αλλά καμία βελτίωση στην ποιότητα και την ασφάλεια των δρομολογίων για τους επιβάτες. Το ταμείο της εταιρίας πήγαινε στον ιδιώτη, το πανάκριβο κόστος της συντήρησης όμως παρέμεινε στα χέρια του ελληνικού δημοσίου, με άλλα λόγια τις πλάτες των φορολογούμενων».

 

ieidiseis.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις