Την στιγμή που κανένα από τα σοβαρά προβλήματα που ταλανίζουν τον σιδηρόδρομο όπως έλλειψη προσωπικού, απαρχαιωμένα συστήματα λειτουργία, αφύλακτες διαβάσεις και πολλά άλλα που ήρθαν στο φως μετά το σοβαρό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη δεν έχουν λυθεί καν, ο νέος Υπουργός Μεταφορών βιάζεται να ξεκινήσουν και πάλι την λειτουργία τους μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
Το θέμα είναι, όμως, ότι όσο περνούν οι μέρες ολοένα και περισσότερο έρχονται στο φως τα ζητήματα που έχει ο σιδηρόδρομος που επηρεάζουν την λειτουργία τους άρα και την ασφάλεια, όπως το γεγονός ότι δεν υπάρχει ακόμα και ο κατάλληλος αριθμός ανταλλακτικών!
Την συγκεκριμένη καταγγελία έκανε μιλώντας στην ΕΡΤ, ο μηχανικός τρένων, Θοδωρής Βαριδάκης.
«Τα ανταλλακτικά είναι μειωμένα και πάρα πολύ λίγα», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Και συνέχισε αποκαλύπτοντας: «Σε πολλές περιπτώσεις υπάρχουν ανταλλακτικά τα οποία προσπαθούμε να τα επισκευάσουμε, εμείς οι ίδιοι».
Και σαν να μην έφτανε αυτό πρόσθεσε πως και το προσωπικό είναι μειωμένο και είναι θεσμοθετημένη εργασία 9 ημερών!
Ο κ. Βαριδάκης επανέλαβε όπως και άλλοι συνάδελφοί του την «αρχαία» κατάσταση στην οποία συνεχίζει να βρίσκεται ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα.
«Εν έτη 2023 και ο σιδηρόδρομος λειτουργεί στο χειροκίνητο, στην εποχή του 5G…μια εποχή που μπορείς να τα παρακολουθείς όλα».
Τέλος, ανέφερε πως οι απεργίες που γίνονται για το δυστύχημα στα Τέμπη «μας δίνουν δύναμη, σε όλους τους εργαζόμενους γιατί δίνουμε έναν αγώνα αυτή τη στιγμή και από την πλευρά μας δε θέλουμε να συγκαλυφθεί αυτό το έγκλημα».
newsbreak.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις