Η νέα διοίκηση των ΕΛΤΑ δεν έχει κατορθώσει να βγάλει άκρη και να κάνει μία νέα αρχή.

H «τυφλή» πορεία των ΕΛΤΑ συνεχίζεται, αφού, μέχρι στιγμής, η νέα διοίκηση, που προσλήφθηκε για να μαζέψει το χάος που δημιούργησε η προηγούμενη – η οποία κατασπατάλησε ένα πακέτο 300 εκατομμυρίων ευρώ για πρόγραμμα «εξυγίανσης», που όχι μόνο εξυγίανση δεν ήταν, αλλά μετατράπηκε σε πάρτι κολλητών και φίλων – δεν έχει κατορθώσει να βγάλει άκρη και να κάνει μία νέα αρχή.

Παρά το mea culpa του Υπερταμείου, το «νίπτω τας χείρας μου» του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και τις νέες υποσχέσεις, μετά από αυτές της Κυβέρνησης το 2019 (Προγραμματικές Δηλώσεις Μητσοτάκη – Πιερρκάκη) για αναστροφή της πορείας, ο τζίρος βαίνει μειούμενος, πάνω από 30% σε σχέση με το 2019 (πέφτοντας στα απογοητευτικά επίπεδα των 200 εκατ. € ετησίως), ενώ η επιχειρησιακή κατάσταση του πάλαι ποτέ κραταιού κρατικού μονοπωλίου (μέχρι το 2013) βρίσκεται ίσως στη χειρότερη κατάσταση της ιστορίας του.

Η σημερινή διοίκηση, που ανέλαβε μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου με τις αναθέσεις στον βουλευτή Πάτση και την προσωρινή (για ένα τρίμηνο) ανάληψη των ηνίων απευθείας από το Υπερταμείο, προσανατολίζεται στην άμεση και μεγάλη συρρίκνωση του δικτύου και τη δραστική περιστολή του λειτουργικού κόστους. Για αυτό προσέλαβε από την αγορά με διαδικασίες fast track και δεύτερη εταιρία συμβούλων (McKinsey) για να «μπαλώσει» και να τρέξει αυτά που είχαν αναλάβει πριν από χρόνια άλλες εταιρείες συμβούλων, με πρώτη και καλύτερη την PWC, η οποία είχε αναλάβει το μετασχηματισμό της εταιρίας έναντι εκατομμυρίων, αλλά της καταλογίζουν ότι δεν έκανε ούτε είπε το παραμικρό!

Γ.Μ.

ieidiseis.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις