Ενώ αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην επιλογή των πελατών και στην ευκολία της κράτησης ενός αυτοκινήτου κοινής χρήσης, είναι επίσης αποτέλεσμα των δύσκολων συνθηκών εργασίας που αντιμετωπίζουν οι οδηγοί ταξί. Εργάζονται κατά μέσο όρο 9,5 ώρες την ημέρα, 6 ημέρες την εβδομάδα, σύμφωνα με την Εθνική Ιατρική Βιβλιοθήκη. Επιπλέον, για να οδηγήσουν κάποιο ταξί, οι οδηγοί πρέπει να έχουν στην κατοχή τους ή να μισθώσουν ένα σήμα, το οποίο μπορεί να κοστίσει μια περιουσία.
Τα σήματα αυτά έφτασαν σε μια τσουχτερή τιμή που ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο δολάρια στις αρχές της δεκαετίας του 2010, μετά την πλασματική διόγκωσή τους από τα κερδοσκοπικά δάνεια. Οι τιμές στη συνέχεια έπεσαν με την άνοδο της Uber και της Lyft, γεγονός που προκάλεσε μεγάλη αγωνία στους οδηγούς που είχαν το δικό τους σήμα. Η πανδημία του COVID έκανε τα πράγματα ακόμη χειρότερα, καθώς οι οδηγοί ταξί έγιναν σχεδόν ανύπαρκτοι.
“Με τα κυβερνητικά λουκέτα σε διάφορες πόλεις λόγω της πανδημίας COVID, πολλοί οδηγοί μετακινήθηκαν σε διαφορετικές περιοχές για εργασία”, δήλωσε ο Ντέιβιντ Ντο, επίτροπος της Επιτροπής Ταξί και Λιμουζίνας της Νέας Υόρκης.
Τώρα, οι οδηγοί ταξί παλεύουν για χώρο στον κλάδο καθώς ανακάμπτουν από την κρίση των σημάτων και την πανδημία COVID-19.
“Θα επιβιώσουν, λοιπόν, τα ταξί στην μεταβαλλόμενη βιομηχανία;”, διερωτάτε το cnbc.com.
capital.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις