Οι ιδιοκτήτες του Queviures Múrria, ενός παντοπωλείου στη Βαρκελώνη, έχουν βαρεθεί τους τουρίστες που έρχονται μόνο για να δουν το τοπίο και έχουν βάλει μια πινακίδα που ανακοινώνει ότι θα πληρώνουν 5 ευρώ μόνο και μόνο για να ρίξουν μια ματιά.

Το Queviures Múrria λειτουργεί από το 1898 και είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά σημεία σε όλη τη Βαρκελώνη. Η vintage εμφάνιση του καταστήματος και ο παραδοσιακός σχεδιασμός του εσωτερικού προσελκύουν εκατοντάδες τουρίστες κάθε μέρα, αλλά το πρόβλημα είναι ότι πολλοί από αυτούς δεν ενδιαφέρονται πραγματικά για τα προϊόντα που πωλούνται στο εσωτερικό του – όλα τα είδη παραδοσιακών ισπανικών αλλαντικών, αλλαντικών, παστών τυριών, λαδιών, κρασιών κ.λπ. Σύμφωνα με έναν από τους διευθυντές, πολλοί τουρίστες μπαίνουν στο κατάστημα χωρίς να ψελλίσουν ούτε ένα απλό “γεια”, περιφέρονται και βγάζουν φωτογραφίες και στη συνέχεια απλά φεύγουν χωρίς να αγοράσουν τίποτα. Έτσι αποφάσισε να χρεώνει τους ανθρώπους για το “απλά κοιτάνε”, για να τους αποθαρρύνει.

Ο Toni Merino, ένας από τους διευθυντές του Queviures Múrria, δήλωσε ότι η ιδέα να χρεώνουν τους τουρίστες ένα ποσό για το ότι απλά μπαίνουν στο παντοπωλείο και κοιτάζουν γύρω τους χωρίς να αγοράζουν τίποτα ξεκίνησε ως αστείο, αλλά καθώς το προσωπικό και οι τακτικοί πελάτες ενοχλούνταν όλο και περισσότερο από τους τυχαίους τουρίστες που κοιτούσαν γύρω, έβγαζαν φωτογραφίες, χωρίς κανένα απολύτως ενδιαφέρον για τα προϊόντα που εκτίθενται, αποφάσισαν να το εφαρμόσουν.

Ο Merino διευκρίνισε ότι ο ίδιος και οι συνεργάτες του δεν ενδιαφέρονται να επιβάλουν στην πράξη το τέλος, αλλά δεν χρειάζεται πλέον να το κάνουν. Με την ανάρτηση μιας προειδοποίησης για το τέλος των 5 ευρώ στη βιτρίνα του καταστήματος, έχουν καταφέρει να αποθαρρύνουν τους περισσότερους ανεπιθύμητους επισκέπτες. Τώρα, οι περισσότεροι από τους ανθρώπους που μπαίνουν μέσα καταλήγουν όντως να αγοράζουν κάτι, ενώ όσοι δεν το κάνουν προτιμούν να εξετάζουν το εσωτερικό του καταστήματος μέσα από τη βιτρίνα.

Αφού οι φωτογραφίες της ανακοίνωσης του τέλους των 5 ευρώ στη βιτρίνα του Queviures Múrria έγιναν viral στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις αρχές του μήνα, η επιχείρηση αντιμετώπισε σοβαρές αντιδράσεις, η διοίκηση αναγκάστηκε να εξηγήσει τους λόγους για την εφαρμογή του και να διευκρινίσει ότι δεν σκόπευε πραγματικά να το επιβάλει. Συνολικά, το μέτρο φαίνεται ότι λειτούργησε.

enikos.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις