Με φτηνά επικοινωνιακά τεχνάσματα ο υπουργός Ανάπτυξης προσπαθεί απεγνωσμένα να κρύψει ότι οι τιμές των τροφίμων έχουν πάει στον… Θεό

Μνημείο παραπληροφόρησης και παραπλάνησης της κοινής γνώμης αποτελεί η χθεσινή άτυπη ενημέρωση του Υπουργείου Ανάπτυξης για την πορεία του πληθωρισμού τον Ιούλιο. Με δημιουργική λογιστική το υπουργείο επιχείρησε να ωραιοποιήσει την κατάσταση, προτάσσοντας τη μείωση των τιμών κατά 1,1% σε μηνιαία βάση.

Μιλά για σταθεροποίηση του μηνιαίου Δείκτη Τιμών Καταναλωτή στα προϊόντα διατροφής και τονίζει πως σε ετήσια βάση η Ελλάδα παραμένει σταθερά στις πέντε χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης με τον χαμηλότερο πληθωρισμό.

Για να… μεγιστοποιήσει, μάλιστα, την κυβερνητική «επιτυχία», υπογραμμίζει ότι ο πληθωρισμός είναι μειωμένος κατά 53% συγκριτικά με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, που κυμαίνεται στο 5,3%. Διαφημίζει τις μεγάλες μειώσεις στην ενέργεια και, συγκεκριμένα, στο φυσικό αέριο κατά 68,9%, στο πετρέλαιο θέρμανσης κατά 20,7% και στον ηλεκτρισμό κατά 16,2%, ενώ κάνει μια απλή αναφορά στην αύξηση της τάξης του 26,6% στα στερεά καύσιμα

Η μεγαλύτερη κοροϊδία, όμως, αφορά τον τρόπο με τον οποίο προσπαθεί να καμουφλάρει την εκρηκτική πορεία των τιμών στα τρόφιμα. Το υπουργείο σημειώνει ότι ο Δείκτης Τιμών Τροφίμων κυμαίνεται στο 12,3%, αλλά παραθέτει πίνακες μόνο για τη μηνιαία μεταβολή, όπου όντως υπάρχουν μειώσεις σε σχέση με τον Ιούνιο. Επέλεξε, ουσιαστικά, να «κρύψει» από την άτυπη ενημέρωση, που έστειλε σε όλους τα μέσα ενημέρωσης, ότι οι τιμές των τροφίμων έχουν πάει στον… Θεό σε σύγκριση με τον Ιούλιο του 2022.

Τα στοιχεία της ΕΛ.ΣΤΑΤ. θέλουν τον πληθωρισμό στα τρόφιμα να κυμαίνεται πάνω από το 12% σχεδόν από τις αρχές του έτους. Αυτό σημαίνει πως κάθε μήνα οι τιμές στα τρόφιμα αυξάνονται σταθερά κατά σχεδόν 12%, μετατρέποντας σε πραγματικό εφιάλτη την καθημερινότητα των Ελλήνων πολιτών. Των πολιτών που βλέπουν είδη πρώτης ανάγκης να έχουν… πάρει φωτιά.

Τα φρούτα αυξήθηκαν κατά 18,4%, τα λαχανικά κατά 15,5%, τα γαλακτοκομικά και τα αβγά κατά 14,4%. Δυστυχώς, για το υπουργείο η πραγματικότητα που βιώνουν καθημερινά οι καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ και τα υπόλοιπα σημεία πώλησης δεν μπορεί να καλλωπιστεί με τεχνάσματα.

newsbreak.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις