Οι καταναλωτές αποφεύγουν την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου
Ο κόσμος του αυτοκινήτου έχει εισέλθει στην τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης και λίγο ή πολύ όλες οι εταιρείες προσφέρουν και αμιγώς ηλεκτροκίνητες επιλογές στην γκάμα τους.
Αυτό ισχύει και για την Porsche, που ακολουθεί την πορεία όλου του VW Group, με την ηλεκτρική Macan.
Ωστόσο, αυτή η ραγδαία αλλαγή στο εμπορικό πλάνο της μάρκας, σε συνδυασμό με την πτώση στις πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων παγκοσμίως, φέρνουν την εταιρεία προ μίας εξαιρετικά δυσμενούς συνθήκης.
Κι αυτό, διότι σύμφωνα με τη γερμανική εφημερίδα Stuttgarter Zeitung, τα συμβόλαια 1.000 προσωρινών εργαζομένων δεν ανανεώθηκαν, ενώ η Automobilwoche αναφέρει σε δικό της ρεπορτάζ ότι 8.000 υπάλληλοι της εταιρείας κινδυνεύουν να χάσουν τις δουλειές τους αν οι πωλήσεις δεν πάρουν την ανιούσα σύντομα.
Στην Κίνα, η Taycan έχει γνωρίσει κατακόρυφη πτώση στις πωλήσεις της, ενώ το ίδιο ισχύει για την ηλεκτρική Macan, που στη βενζινοκίνητη έκδοσή της ήταν το 2ο πιο δημοφιλές μοντέλο το 2023.
Το 2024 οι πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων, όχι μόνο της Porsche, άρχισαν να κατρακυλούν. Για να συνεχίσει μια εταιρεία να είναι βιώσιμη τώρα άλλα και στο μέλλον πρέπει να μπορεί να δει τι θα φέρει η επόμενη μέρα.
Έτσι και η Porsche η οποία είδε τις συνολικές πωλήσεις της Taycan από τον Ιανουάριο μέχρι και το Σεπτέμβριο του 2024 να ανέρχονται σε μόλις 14.042 κομμάτια. Επίδοση η οποία φοβούνται ότι θα έχει αντίκτυπο και στην νέα ηλεκτρική Porsche Macan. Η λύση δόθηκε με ένα απλό τρόπο, τηνεπαναφορά των εκδόσεων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικά μοντέλα.
pronews.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις