Η κυβέρνηση θα επιβάλει «χαράτσια» στα παλιά ρυπογόνα οχήματα που κυκλοφορούν στους δρόμους, αυξάνοντας τα τέλη κυκλοφορίας από το 2026 ικανοποιώντας έτσι την παράλογη, για τους οικονομικά ευάλωτους, πολιτική της ΕΕ.
Στην ΕΕ δεν θέλουν να κατανοήσουν ότι οι περισσότεροι των Ελλήνων δεν διαθέτουν το απαραίτητο «πορτοφόλι» για να αγοράσουν τα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δεν το κάνουν επίτηδες να μένουν με τα παλιά τους «σαραβαλάκια».
Η παλαιότητα του στόλου των κυκλοφορούντων οχημάτων στη χώρα μας είναι το πρόβλημα στην υποχρέωση μείωσης του… ευρωπαϊκού περιβαλλοντικού αποτυπώματος της χώρα μας.
Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση που δίνει γη και ύδωρ στην ΕΕ, έχει διακόψει την χρήση λιγνίτη για την παραγωγή ρεύματος, όπως και πετρελαίου και κάρβουνου, αυξάνοντας την χρήση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (ΑΠΕ) ακόμα και κατά 70%, προκαλώντας βέβαια έτσι και τρομακτικές αυξήσεις στους λογαριασμούς.
Όμως αυτά δεν ενοχλούν την ΕΕ ούτε και την κυβέρνηση που έχουν μάθει να ζουν με αριστοκρατικούς όρους και λένε ότι «δεν μπορεί η Ελλάδα να έχει 17,3 ετών μέσο όρο ηλικίας στα Ι.Χ. της και πάνω από 20 στα φορτηγά».
Να το πιστέψουν στις Βρυξέλλες και στο Μαξίμου πως αν όλοι οι Έλληνες είχαν τους δεκαχίλιαρους και εικοσαχίλιαρους μισθούς που παίρνουν οι ίδιοι κάθε μήνα (μισθοί οι οποίοι πληρώνονται από τους φόρους των κορόιδων των 1.000 €), δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα να αγοράσουν τα καλύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην αγορά.
Η Ελλάδα λοιπόν, μετά και τις πρόσφατες ευρωπαϊκές οδηγίες για την περιβαλλοντική νομοθεσία, έχει θέσει υπό συζήτηση την επιβολή ενός νέου τέλους στα οχήματα μεγαλύτερης ηλικίας.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες τα οχήματα που θα επηρεαστούν άμεσα θα είναι κυρίως εκείνα με ηλικία άνω των δέκα ετών, με στόχο την απομάκρυνση των πιο ρυπογόνων οχημάτων από τους δρόμους.
Μια Τεχνική Ομάδα Εργασίας θα συσταθεί από την Κυβέρνηση, με αποστολή της, την ανάλυση όλων των δεδομένων και τη διαμόρφωση ενός… «δίκαιου και βιώσιμου σχεδίου τιμολόγησης», που θα λαμβάνει υπόψιν τις οικονομικές και τις περιβαλλοντικές πτυχές.
Ο σκοπός είναι όσο το δυνατόν να μην επιβαρυνθεί ο κρατικός προϋπολογισμός, με τα εισπραττόμενα ποσά (φόροι, Τέλη, κλπ) να χρηματοδοτούν τα κίνητρα για αγορά νέου αυτοκινήτου.
Η ήδη νομοθετημένη ενθάρρυνση για την αγορά ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων μέσω κινήτρων, όπως μειωμένα τέλη κυκλοφορίας , φορολογικές ελαφρύνσεις και την επιδότηση των +8.000€, έκανε πολλούς Έλληνες να προχωρήσω στην απόκτηση τους.
Οι υπόλοιποι όμως που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα απλά δεν μπορούν να το κάνουν.
Η αυξημένη τιμή των EV δεν επιτρέπει σε πολύ μεγάλη μερίδα των πολιτών αλλά και των επιχειρήσεων, να προβούν σε μια τέτοια δραστική και κοστοβόρα αλλαγή, αν και θα το ήθελαν.
Με λίγα λόγια κυβέρνηση και ΕΕ θέλουν να τιμωρήσουν τους φτωχούς γιατί είναι… φτωχοί!
Οι ιδιοκτήτες χαμηλού εισοδήματος, δεν έχουν τη δυνατότητα αναβάθμισης του οχήματός τους.
Οι νέες ρυθμίσεις, που θα τεθούν σε ισχύ από το 2026 και μετά, προβλέπουν τα οχήματα που εκπέμπουν λιγότερους ρύπους να υπόκεινται σε μια κλιμακωτή κλίμακα τελών, ανάλογα με το επίπεδο των εκπομπών τους.
pronews.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις