Γιατί απορρίφθηκε η πρόταση για κυμαινόμενα διόδια στην Αττική Οδό.

Στα χέρια των υποψήφιων επενδυτών πέρασε η νέα σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού, η προβλέπει μεταξύ άλλων χαμηλότερο αντίτιμο στα διόδια από αυτό που ισχύει σήμερα.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες, τα διόδια προβλέπεται ότι θα στοιχίζουν 2,5 ευρώ ανά διέλευση με ΦΠΑ, έναντι 2,8 ευρώ που είναι με βάση την υφιστάμενη σύμβαση.

Σημειώνεται ότι τους τελευταίους δύο μήνες είχε ξεσπάσει μεγάλος θόρυβος για τα διόδια, μετά την πρόταση του ΤΑΙΠΕΔ να είναι κυμαινόμενα και το κόμιστρο να διαμορφώνεται με βάση την ώρα που μπαίνει ένας οδηγός στον αυτοκινητόδρομο.

Την πρόταση του ΤΑΙΠΕΔ αντιμετώπισε με επιφυλακτικότητα η κυβέρνηση, καθώς θεωρούσε ότι δεν υπάρχουν επαρκείς συγκοινωνιακές μελέτες που να μπορούν να στηρίξουν αυτόν τον τρόπο τιμολόγησης.

Στόχος του υπουργείου Υποδομών αλλά και του ΤΑΙΠΕΔ είναι να επιταχυνθούν οι ρυθμοί του διαγωνισμού προκειμένου να τρέξουν πριν την εκλογική περίοδο, σχεδιασμό τον οποίο οι υποψήφιοι επενδυτές θεωρούν δύσκολο.

Στον διαγωνισμό έχουν προσέλθει οκτώ υποψήφιοι, οι οποίοι πέρασαν στο δεύτερο στάδιο της διαδικασίες για τη νέα 25ετή σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού.

Επομένους δεσμευτικές οικονομικές προσφορές καλούνται να υποβάλλουν οι Abertis, η ιταλική INC SpA (Gruppo Fininc), η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – ΑΒΑΞ – Adrian Infrastructure, η κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – First Centier, η κοινοπραξία Brisa – Auto Estradas de Portugal – Rubicone Bidco, η κοινοπραξία της Egis Projects με τις επενδυτικές εταιρείες Bauban και DIF, η κοινοπραξία του ομίλου Κοπελούζου με την αυστραλιανή Macquarie και η κοινοπραξία Vinci – Μυτιληναίος – Mobility Partners.

ieidiseis.gr

ΚΑΠΑΝΤΑΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ/ΙΝΤΙΜΕ

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις