Διαψεύδουν οι επικοινωνιολόγοι του Μαξίμου ότι το Yale ήταν δικιά τους ιδέα

facebook sharing button

Το έμαθα από εξαιρετικά έγκυρη πηγή και οφείλω να σας το μεταφέρω.

Λέγεται τις τελευταίες ημέρες, ότι η «έμπνευση» του Κυριάκου Μητσοτάκη να κοινοποιήσει το ταξίδι του στις Ηνωμένες Πολιτείες μέσω του κυβερνητικού εκπροσώπου, ήταν ιδέα της επικοινωνιακής ομάδας του Μεγάρου Μαξίμου. Ε, λοιπόν αυτό δεν ισχύει!

Η απόφαση του για το ταξίδι, προκειμένου να εγγράψει την κόρη του στο πανεπιστήμιο, ήταν αποκλειστικά δική του. Δεν ήταν δηλαδή κάποιο επικοινωνιακό τέχνασμα για να αντιστρέψει την ατζέντα μετά τις πυρκαγιές, τον υποχρεωτικό εμβολιασμό και την νέα έκρηξη της πανδημίας.

Αντίθετα, η επικοινωνιακή ομάδα του Μαξίμου τραβάει τα μαλλιά της, βλέποντας αυτή την τρομερή αστοχία του πρωθυπουργού να δημιουργεί δυσμενέστατες συνέπειες στην εικόνα του, χειρότερες ακόμα και από τις φωτιές.

Ήταν δηλαδή μία απολύτως άστοχη κίνηση, ακριβώς την στιγμή που δεκάδες χιλιάδες οικογένειες έβλεπαν τα παιδιά τους να μένουν αδίκως εκτός πανεπιστημίων μετά από μία βάρβαρη χρονιά. Και κάποιες χιλιάδες γονείς των οποίων τα παιδιά σπουδάζουν στην Αμερική, να μην έχουν το δικαίωμα να πάνε να τα εγγράψουν, διότι απλούστατα δεν μπορούσαν να πάρουν βίζα.

Λογικό είναι λοιπόν οι επικοινωνιολόγοι να βρίσκονται σε απόγνωση μετά από αυτή την πολιτική γκάφα που κάνει τον πρωθυπουργό να μοιάζει με Μαρία Αντουανέτα σε πολύ δύσκολες στιγμές για το λαό.

Διπλό χτύπημα…

newsbreak.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις