‘Ενας χώρος, ο οποίος περισσότερο μοιάζει με σταθμό αναχώρησης λεωφορείων περασμένων δεκαετιών παρά με σύγχρονο αεροδρόμιο.

Είναι μεσημέρι Κυριακής του φετινού Ιουλίου στο αεροδρόμιο της Πάρου. Εκατοντάδες τουρίστες περιμένουν υπομονετικά στην ουρά να περάσουν τον έλεγχο αποσκευών, όπου με το ζόρι λειτουργούν δύο μηχανήματα, τα οποία σε καμία περίπτωση δεν επαρκούν για να ελεγχθεί μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα ο τεράστιος όγκος των αναχωρούντων επιβατών. Η εικόνα συνωστισμού θεωρείται δεδομένη και πλέον καθημερινότητα, ιδιαίτερα τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, όπου η επιβατική κίνηση χτυπά κόκκινο. Και αφού οι ταξιδιώτες καταφέρουν, οπλισμένοι με μπόλικη υπομονή να ολοκληρώσουν τη διαδικασία του ελέγχου, θεωρώντας ότι το “μαρτύριο” έχει φθάσει στο τέλος του, γρήγορα οι ελπίδες για πιο ανθρώπινες συνθήκες διαψεύδονται με τον πιο εμφαντικό τρόπο, αντικρίζοντας την ασφυκτικά μικρή αίθουσα αναμονής.

Ένας χώρος, ο οποίος περισσότερο μοιάζει με σταθμό αναχώρησης λεωφορείων περασμένων δεκαετιών παρά με σύγχρονο αεροδρόμιο, που βρίσκεται σε έναν από τους δημοφιλέστερους νησιωτικούς προορισμούς της χώρας, τον οποίο κάθε καλοκαίρι επισκέπτονται μερικές εκατοντάδες χιλιάδες τουρίστες από όλο τον κόσμο αλλά και από την Ελλάδα.

Ελάχιστα καθίσματα, αφόρητη ζέστη λόγω υπολειτουργίας των κλιματιστικών και βρώμικες τουαλέτες σε εγκαταστάσεις που δεν αντέχουν τον μεγάλο αριθμό των διακινηθέντων επιβατών είναι τα βασικά κομμάτια, που συνθέτουν ένα τριτοκοσμικό σκηνικό. Το μοτίβο πάντως παραμένει το ίδιο όπως και στα άλλα κρατικά αεροδρόμια που εμφανίζουν εικόνα απαξίωσης, όπως του Ηρακλείου και της Καλαμάτας, στα οποία είχε αναφερθεί εκτενώς το Capital.gr σε προηγούμενα άρθρα του.

Βροχή αρνητικών σχολίων

“Ίσως με διαφορά το χειρότερο αεροδρόμιο στον κόσμο, με τις πιο βρώμικες τουαλέτες του κόσμου και τον πιο γιολο έλεγχο που έχει υπάρξει στον κόσμο. Γενικά πρώτα από τα χειρότερα του κόσμου”.

“Μακράν το χειρότερο αεροδρόμιο από όποιο νησί έχω επισκεφτεί, όλες οι πτήσεις έχουν τουλάχιστον 1 ώρα καθυστέρηση σε καλοκαιρινή περίοδο. Απορώ πώς θέλετε τουρισμό ενώ δεν έχετε τις σωστές υποδομές. Απαράδεκτη οργάνωση”.

“Δεν υπάρχει καμία οργάνωση στο αεροδρόμιο, περιμέναμε 2 ώρες όρθιοι περιμένοντας την πτήση που καθυστέρησε. Είναι ντροπή για τους τουρίστες να κάθονται στο πάτωμα!! Τέτοιο προϊόν θέλουμε να προσφέρουμε;;”.

“Το χειρότερο αεροδρόμιο που έχω πάει… περνάς τον έλεγχο και δεν έχει ούτε έναν αυτόματο πωλητή να πιεις ένα νερό… αν πνίγεσαι χάθηκες… ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ… δεν το έχω ξαναδεί σε κανένα αεροδρόμιο αυτό ποτέ”.

Παράταση στην προθεσμία ολοκλήρωσης των έργων

Τα παραπάνω αποτελούν μόνο μερικά από τα πολλά αρνητικά σχόλια που έχουν γράψει στο διαδίκτυο επιβάτες από την πρόσφατη εμπειρία τους στο κρατικό αεροδρόμιο της Πάρου, το οποίο σκοράρει χαμηλά με 3,3 αστέρια.

Και όλα αυτά ενώ το 2016 εγκαινιάστηκαν οι νέες εγκαταστάσεις του αεροδρομίου, οι οποίες επέκτειναν εν μέρει τη δυναμικότητά του, ωστόσο δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί οι εργασίες για την πλήρη ανάπτυξη του αερολιμένα. Θυμίζουμε ότι πριν από περίπου τρεις μήνες με απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, δόθηκε παράταση στην προθεσμία παράδοσης του έργου βελτίωσης των υποδομών, ύψους 33 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Συγκεκριμένα, η καταληκτική ημερομηνία των εργασιών η προθεσμία μετατέθηκε κατά 265 ημέρες και από τις 11 Ιουλίου του 2025 που είχε οριστεί αρχικά, πλέον είναι η 1η Απριλίου 2026. Ο λόγος, για τον οποίο αποφασίστηκε η παράταση συνδέεται με την έλλειψη αδρανών υλικών, τα οποία απαιτούνται για την κατασκευή του έργου. Είναι ενδεικτικό ότι χρειάζεται η προμήθεια περίπου 125.000 tn αδρανών υλικών εκτός της νήσου Πάρου, δεδομένης της αδυναμίας λήψης υλικών από το “λατομείο ΡΗΓΑΣ”, κάτι που οδηγεί σε χρονικές καθυστερήσεις.

capital.gr

 

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις