Τώρα ο καθηγητής-φωνή του Κυρίου του, πρέπει να δώσει μάχη για να πάρει στη διανομή τον καλύτερο από τους τρεις ρόλους του έργου: Ντ’ Αρντανιάν, Πινόκιο και Σάντσο Πάντσα.

Στην πολιτική οι νεοφώτιστοι πέφτουν πρώτοι στη φωτιά- από έλλειψη εμπειρίας. Με αβασάνιστες δηλώσεις και διατεταγμένους ρόλους, ανταποδίδουν την -αναντίστοιχη με το πολιτικό τους εκτόπισμα- εύνοια που απολαμβάνουν στην αυλή του αρχηγού.

Είναι η περίπτωση του καθηγητή Γιώργου Γεραπετρίτη.

Το πολιτικό βιογραφικό του- είναι γεμάτο μπλε και πράσινους κόκκους. Υστέρα από ατελέσφορες προσπάθειες να πλασάρει την ιδέα του «επιτελικού κράτους» -με τον πρωθυπουργικό υδροκεφαλισμό- στον έναν από τους δυο υιούς του πατρός, έπιασε πελάτη τον δεύτερο και ανταμείφθηκε δεόντως..

Ήδη εκτελεί καθήκοντα μέντορα του Κυριάκου Μητσοτάκη, προσφερόμενος ταυτόχρονα να τον υπερασπιστεί – ενίοτε και να τον εκπροσωπήσει- εκεί που οι πιο έμπειροι από αυτόν δεν θα διακινδύνευαν.

Αυτή τη φορά οργάνωσε μια επανέκδοση της αφήγησης στην υπόθεση Λιγνάδη. Μερικές σκηνές από το έργο είχε παίξει νωρίτερα ο, διπλανός του στο μέγαρο Μαξίμου, Άκης Σκέρτσος, επίσης εκ μετακινήσεως

Ενώ η κυρία που κρατάει αυτή την περίοδο την κυβέρνηση στα χέρια της, ούτε καν υπαινίχθηκε στη φλύαρη και καταστροφική συνέντευξή της ότι ζήτησε την παραίτηση του Λιγνάδη , ο Γεραπετρίτης στη Βουλή της χρέωσε αμνησία: τη ζήτησε..

Εκτός από τον διασυρμό της «άξιαςς» Μενδώνη, που ως εκείνη τη στιγμή δεν ήξερε ότι ειχε ζητήσει την παραίτηση Λιγνάδη – αντίθετα είπε ότι την έκανε δεκτή μερικές ώρες μετά την υποβολή της- ενταφίασε και τον νεόκοπο κυβερνητικό εκπρόσωπο που έλεγε ότι ο σκηνοθέτης παραιτήθηκε αυτοβούλως: για «προσωπικούς λόγους».

Όταν ο έμπειρος Ραγκούσης τον στρίμωξε, συμπλήρωσε τη θεωρία του με έναν ισχυρισμό που μάλλον επιβαρύνει αυτούς που θέλει να ελαφρώσει. Τον Πρωθυπουργό δηλαδή.

Κατά τον υπουργό Επικρατείας η αρμόδια υπουργός και ο πορτ παρόλ του Πρωθυπουργού έμειναν στο σκοτάδι και έλεγαν τα δικά τους, για να μην …εκτεθεί ο Λιγνάδης. Ποίον σε έπος φύγεν έρκος οδόντων;.

Με εμφανώς περιορισμένη πολιτική αξιολόγηση της σημασίας όσων έλεγε, διακήρυξε ότι παράκαμψαν-ποιοι ακριβώς;- τη Μενδώνη και τον ατυχή Ταραντίλη, «για να μην διαπομπεύσουν και ρίξουν στα σκυλιά» τον κατηγορούμενο ήδη σκηνοθέτη.

Από αυτή την άποψη τον προστάτευσαν. Για… «θεσμικούς λόγους» όμως… Όπως τον είχαν διορίσει για λόγους «δημόσιου συμφέροντος». Σαν μήνυμα κατευνασμού του ακούσθηκε.

Κι ύστερα ήρθαν οι μέλισσες. Ο Κούγιας με ΄Αδωνι- γνωστοί θεσμολάγνοι. Ο δικηγόρος του σκηνοθέτη μπήκε ορμητικά στο σκηνικό και «αποκάλυψε» πως ο πελάτης του είναι θύμα επιχειρηματικής κόντρας για το…Ελληνικό, με στόχο την κυβέρνηση και τη Μενδώνη.

Ο υπουργός …Ελληνικού -με τις μπουλντόζες- του έδωσε κάτι σαν πολιτική κάλυψη: η «εξαιρετική συνάδελφος» βάλλεται επειδή «ξεμπλόκαρε όλες τις μεγάλες επενδύσεις που ήταν σταματημένες χρόνια- εξ ου και το μίσος της Αριστεράς εναντίον της».

Πάλι μέσα έπεσε: γνωστά στελέχη της Αριστεράς – Μπογδάνος, Παπαδημητρίου, Βόζεμπεργκ , Πλεύρης, Κεφαλογιάννη-ζητούν την παραίτησή της.

Ο ποινικολόγος και ο αντιπρόεδρος της ΝΔ πήραν έτσι και αυτοί λίγη από τη δόξα του Γεραπετρίτη – που έκανε την περισσότερη δουλειά στην οχύρωση Μητσοτάκη και Μενδώνη. Έναντι τρίτων και μεταξύ τους.

Τώρα ο καθηγητής-φωνή του Κυρίου του, πρέπει να δώσει μάχη για να πάρει στη διανομή τον καλύτερο από τους τρεις ρόλους του έργου: Ντ’ Αρντανιάν, Πινόκιο και Σάντσο Πάντσα.

ieidiseis.gr

EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις