Η γαλάζια αλαζονεία εξελίσσεται σε μεγάλη αγωνία…

⭐ Προσθέστε το HappenedNow στα Αγαπημένα της Google

Μείνετε ενημερωμένοι με τις τελευταίες ειδήσεις προσθέτοντας το HappenedNow στις πηγές ειδήσεων της Google.

➕ Προσθήκη στη Google

Η περίπτωση Αβραμόπουλου μπορεί να εξελιχθεί σε νέο πεδίο εσωκομματικής διαμάχης εντός ΝΔ. Τα καρφιά του πρώην Επιτρόπου στον Μιχάλη Χρυσοχοϊδη. Ο κακός χαμός με την Λάουρα Κοβέσι και τον Άρειο Πάγο.

Αγαπημένοι μου συγκάτοικοι στην τρέλα και στην παρακμή, αγαπημένα μου golden boys, αδικημένοι μου μικροαστοί, φτωχοί μου προλετάριοι, έχουν μεγάλο γούστο τελικά οι ψηφοφόροι της ΝΔ, οι φανατικοί τουλάχιστον. Αυτοί που έβγαιναν στις ρούγες επί ΣΥΡΙΖΑ και ανέβαιναν στα κάγκελα με φωνές υπέρ της Ευρώπης και κατά των τρισκατάρατων Αριστερών.

Θεσμικοί a la carte

Που εμφανίζονταν θεσμικοί βεβαίως, βεβαίως και καλωσόριζαν οτιδήποτε ερχόταν από την Εσπερία και καταδίκαζε με κάποιον τρόπο την κυβέρνηση Τσίπρα. Επήλθε λοιπόν η μετάλλαξις. Τώρα που η Ευρώπη ασχολείται με τη γαλάζια διακυβέρνηση του Κυριάκου, οι και καλά Ευρωπαίοι δεξιοί έγιναν πατριώτες που νοιώθουν ότι απειλείται η θεάρεστος κυβέρνηση και κάνουν του κόσμου τα καραγκιοζιλίκια.

Κατά της Κοβέσι

Κάπως έτσι άρχισαν να πανηγυρίζουν για το «άκυρο» που έριξε ο Άρειος Πάγος στην προσφυγή της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας στο θέμα της χρονικής διάρκειας της ανανέωσης των εισαγγελέων που υπηρετούν στο γραφείο της Αθήνας. Και βγήκαν στις ρούγες των social media και άρχισαν τα γαλλικά κατά της Ευρωπαίας Εισαγγελέως Λάουρας Κοβέσι. Εκείνο που δεν ξέρουν βέβαια είναι ότι το πιο πιθανό είναι η Ελλάδα να βρεθεί κατηγορούμενη στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο επειδή δεν συμμορφώνεται με την πρακτική των χωρών της Ε.Ε. Εκεί, αν υπάρξει καταδίκη -που το πιο πιθανό είναι να υπάρξει- θα φτάσει για να κοπούν τα χαμόγελα…

Σε «σημείο βρασμού»

Όταν ένας άνθρωπος ευγενής και ηπίων τόνων, όπως είναι κατά τεκμήριο ο κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος, χρησιμοποιεί την φράση «δεν απολογούμαι σε κανένα κερατά», αντιλαμβάνεται κανείς ότι ήδη βρίσκεται σε … «σημείο βρασμού». Και είναι λίγο πριν από την έκρηξη! Εδώ κάτι συμβαίνει. Η κατ΄ αρχήν απάντηση του κυβερνητικού εκπροσώπου κ. Παύλου Μαρινάκη ήταν εξαιρετικά προσεκτική παραπέμποντας στην αρχική δήλωση του πρώην επιτρόπου. Τα πράγματα όμως περιπλέχθηκαν και μάλιστα αρκετά.

Μύλος!

Ο κ. Αβραμόπουλος – επί της ουσίας – κατήγγειλε τον υπουργό προστασίας του Πολίτη κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη ότι είχε τρεις μέρες στα χέρια του ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης και ότι ο ίδιος ενημερώθηκε από το γραφείο του πρωθυπουργού – δηλαδή από το Μέγαρο Μαξίμου. Χθες μετά από την αντίδραση με τον … «κερατά», ανέλαβαν να απαντήσουν στον κ. Αβραμόπουλο οι … «πηγές» του Χρυσοχοΐδη και μάλιστα σε αυστηρό τόνο – κάνοντας λόγο περί … ισονομίας. Την σκυτάλη αμέσως μετά πήρε ο κ. Μαρινάκης, ο οποίος τροποποιώντας την προχθεσινή του στάση και παίρνοντας εμφανώς αποστάσεις δήλωσε πως «δεν είμαι δικαστής. Δεν θα αξιολογήσω τις απαντήσεις του κ. Αβραμόπουλου. Δεν τον καταδικάζω, ούτε τον αθωώνω». Τόμπολα!

 

Θα είναι υποψήφιος;

Εχω την υποψία ότι μετά δυσκολίας ο πρώην επίτροπος θα είναι εν νέου υποψήφιος στο νομό Ηλείας – θέση την οποία σκέφτεται, αφού του έχει γίνει πρόταση, ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών κ. Θεόδωρος Σκυλακάκης. Δύο πρώην υπουργοί σε ένα ψηφοδέλτιο δεν χωράνε – αφήστε που υπάρχει και τρίτος εν ενεργεία υφυπουργός.

Η αλαζονεία ενός … εν αναμονή

Ετσι εκτός από τον κ. Αβραμόπουλο που προσπαθεί να πείσει ότι οι κατηγορίες του Βέλγου εισαγγελέα είναι «μπούρδες», το θέμα έχει πέσει στα πολύ μαλακά. Το σύστημα του Μεγάρου Μαξίμου «παιανίζει» την ρύθμιση για τους – τυχερούς – δανειολήπτες του «νόμου Κατσέλη». Για τους άτυχους που καταστράφηκαν οικονομικά γιατί δεν «τα έβγαζαν πέρα», η θέση τους είναι στον κοινωνικό … «Καιάδα»! Μάλιστα ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Κυριάκος Πιερρακάκης με την αλαζονεία που πλέον τον διακρίνει, απάντησε στην κριτική του προέδρου του ΠΑΣΟΚ κ. Νίκου Ανδρουλάκη λέγοντας ότι στον ανταγωνισμό του με τον κ. Αλέξη Τσίπρα είναι «έτοιμος να εισβάλει στο Νομισματοκοπείο»! Και ισχυρίστηκε για μία ακόμη φορά ότι για την ρύθμιση – την κουτσή… – δεν υποχρεώθηκε από την απόφαση του Αρείου Πάγου, αλλά ήταν προϊόν … κοινωνικής ενσυναίσθησης, που ως γνωστόν χαρακτηρίζει αυτή την κυβέρνηση!

 

Με «ομπρέλες»

Τώρα στη Χαριλάου Τρικούπη έχουν προμηθευτεί … «ομπρέλες» για να «προστατευθούν» από την επόμενη – οσονούπω – «καταιγίδα» των δημοσκοπήσεων. Προς το παρόν βέβαια τίμησαν την μνήμη του ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ Ανδρέα Παπανδρέου εκδράμοντας σύμπαντες στο Καλέντζι. Δεν γνωρίζω αν φώναξαν και το παλιό σύνθημα «σήκω Ανδρέα για να δεις τα παιδιά της αλλαγής»! Δεν το νομίζω όμως, διότι η εκδήλωση δεν σήκωνε black humor….

Η πιο δραστήρια

Ισως θα έχετε προσέξει ότι από τους «οπλαρχηγούς» του ΠΑΣΟΚ, η πιο δραστήρια στη δημόσια σφαίρα είναι η κυρία Αννα Διαμαντοπούλου. Μετά από τον δήμαρχο Αθηναίων κ. Χάρη Δούκα, σειρά είχε ο κ. Αλέξης Τσίπρας – οπότε ήταν «εντός γραμμής» και δεν πρόκειται να της κάνει παρατήρηση ο κ. Ανδρουλάκης. Για την κινητικότητα όμως της κυρίας Διαμαντοπούλου υπάρχει λόγος και μάλιστα σοβαρός. Επειδή – όπως το απέδειξε ως τώρα – έχει φιλοδοξίες και σκοπεύει να έχει ρόλο στην επόμενη μέρα του ΠΑΣΟΚ που πλησιάζει με ταχείς ρυθμούς, απαιτείται πρωτίστως να εκλεγεί βουλευτής!

Δύο ή ένας;

Όπως είναι γνωστό θα είναι υποψήφια στο Νότιο Τομέα. Εκεί όμως βουλευτής είναι ο κ. Παύλος Χρηστίδης. Εντάξει, θα πείτε, το κίνημα θα εκλέξει δύο βουλευτές. Για να συμβεί όμως αυτό πρέπει στην Αττική το ποσοστό του από περίπου 7,5% που ήταν το 2023 να φτάσει στο περίπου 10%. Εσείς τώρα το βλέπετε πιθανό με την δημοσκοπική πίεση που δέχεται από την ΕΛΑΣ; Ακόμη κι αν δεν βρίσκεται σήμερα σε μονοψήφιο ποσοστό. Ως εκ τούτου, λοιπόν πρέπει να τερματίσει πρώτη. Είναι δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο, θα πείτε. Σωστά.

Όλα για όλα

Όμως στο Νότιο Τομέα από την πλευρά της Νέας Δημοκρατίας είναι υποψήφιος ο κ. Ανδρέας Λοβέρδος – που μαζί με την κυρία Διαμαντοπούλου, αρδεύουν από την ίδια δεξαμενή ψήφων, τους κεντρώους – θυμάστε την προ ημερών αναφορά του υπουργού Υγείας κ. Αδωνι Γεωργιάδη πως «είναι αργά για δάκρυα Αννα»; Ο κ. Γεωργιάδης τον έχει «πάρει επ΄ ώμου» τον κ. Λοβέρδο. Ετσι τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο δύσκολα. Με βάση τα σημερινά δεδομένα η κυρία Διαμαντοπούλου παίζει την τύχη της πολιτικής της επιστροφής. Και μία λεπτομέρεια: Ο κ. Χρηστίδης, ο σημερινός βουλευτής του Νότιου Τομέα του ΠΑΣΟΚ είναι στενός φίλος του κ. Ανδρουλάκη – και σε μία ενδεχόμενη μελλοντική εκλογή προέδρου του κόμματος ίσως να είναι και ο άνθρωπος που θα στηρίξει για διάδοχο…

in.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις