Αλλαγή στρατηγικής από το Μαξίμου. Η προστασία Μητσοτάκη και οι στόχευση του κυβερνητικού επιτελείου.

Με τις δημοσκοπήσεις να καταγράφουν μείωση της διαφοράς μεταξύ ΝΔ και ΠΑΣΟΚ σχεδόν στα όρια του στατιστικού λάθους, η κυβερνητική πλειοψηφία εξακολουθεί να ψάχνει τον βηματισμό της, βγάζοντας για μία ακόμη φορά από το κάδρο των ευθυνών τον πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη και φέρνοντας σε πρώτο πλάνο τον παραιτηθέντα υπουργό Μεταφορών Κ. Καραμανλή.

Η νέα γραμμή, ωστόσο, την οποία εξέφρασε χθες ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιαν. Οικονόμου, λέγοντας ότι «προφανώς, σε επίπεδο πρωθυπουργού, η εικόνα αυτή δεν είχε φτάσει», προκάλεσε την αντίδραση της αντιπολίτευσης, ενώ και κυβερνητικά στελέχη συνομολογούν ότι η τρίτη κατά σειρά επίκληση άγνοιας εκ μέρους του κ. Μητσοτάκη, δεν συμβάλει στην ενίσχυση του διλήμματος για τον αποτελεσματικότερο πρωθυπουργό.

Επιπλέον, η κυβερνητική πλειοψηφία οδηγήθηκε χθες σε αλλαγή πλεύσης και σε σχέση με την κοινοβουλευτική διαχείριση της τραγικής υπόθεσης των Τεμπών, αφού υπό το βάρος των πιέσεων για διερεύνηση των ευθυνών, αφενός αποφάσισε να διεξαχθεί και συνεδρίαση της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας την ερχόμενη Δευτέρα, όπως ζητούσε σύσσωμη η αντιπολίτευση και να μην περιοριστεί στη σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου. Και αφετέρου, δρομολόγησε την παρουσία του πρώην υπουργού κ. Καραμανλή στη συνεδρίαση, από κοινού με τους προκατόχους του Χρ. Σπίρτζη από τον ΣΥΡΙΖΑ και Μ. Χρυσοχοϊδη. Τους τρεις υπουργούς, δηλαδή, που χειρίστηκαν την αμαρτωλή σύμβαση 717 » για την εγκατάσταση του συστήματος τηλεδιοίκησης και φωτοσήμανσης.

Στο Μέγαρο Μαξίμου τρέχουν να προλάβουν την επανεκκίνηση των τραίνων, η οποία δρομολογείται για τις 23 Απριλίου. Το κυβερνητικό επιτελείο επιδιώκει μέχρι την 7η Απριλίου, οπότε θα κλείσει η βουλή για την περίοδο του Πάσχα, να έχουν μπει στις «ράγες» μια σειρά από πρωτοβουλίες που θα δίνουν το μήνυμα της αντιμετώπισης λαθών και παραλείψεων που σχετίζονται με την ασφάλεια του επιβατικού κοινού.

Επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες, το κυβερνητικό επιτελείο πιέζει για την άμεση ολοκλήρωση του πορίσματος των Ευρωπαίων Εμπειρογνωμόνων για τα αίτια της τραγωδίας των Τεμπών, το οποίο θα περιλαμβάνει και τις προτάσεις τους για τον εκσυγχρονισμό του σιδηρόδρομου στα ευρωπαϊκά πρότυπα.

Στόχος του κυβερνητικού επιτελείου, είναι μέχρι τις πρώτες εκλογές της απλής αναλογικής, οι οποίες με τα σημερινά δεδομένα, αναμένεται να διεξαχθούν στις 21 Μαΐου, είναι να πάει στις κάλπες με έτοιμο το μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο σχέδιο για την ανάταξη του σιδηροδρόμου.

Και τα ίδια τα κυβερνητικά στελέχη, ωστόσο, αναγνωρίζουν ότι ο δρόμος προς τις κάλπες είναι γεμάτος εμπόδια και ότι όσο και να τρέξουν οι διαδικασίες, δύσκολα μπορεί να ανατραπεί η εικόνα ενός κράτους στο οποίο, εν έτη 2023 συγκρούονται μετωπικά δύο τραίνα, σκορπίζοντας θάνατο και όλεθρο.

ieidiseis.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις