Ίσως κάποιος είπε στον Κυριάκο Μητσοτάκη πως το Υπουργείο προστασίας του Πολίτη νοσεί, και αποφάσισε ως πρωθυπουργός του 40%, να τοποθετήσει ως Γενικό Γραμματέα ένα ιατρό, μήπως και το σώσει με ΚΑΡΠΑ…
Και το δούλεμα πάει σύννεφο…και ο καιρός περνά…και οι μισθοί πέφτουν….και δουλειά δεν γίνεται…και κάπως έτσι θα περάσει ακόμη μια 4ετία (αν περάσει…), με πρωθυπουργικές συγγνώμες, και τον κόσμο να νιώθει την ανασφάλεια στο πετσί του, με βιασμούς γυναικών εν μέση οδό, με ληστείες και ξυλοδαρμούς ηλικιωμένων μέσα στα σπίτια τους, με εκτελέσεις παραβατικών εν μέση οδό, με ληστείες πολιτών από συμμορίες ανηλίκων στο δρόμο, με την παιδική παραβατικότητα να έχει χτυπήσει ταβάνι.
Τελικά ναι! Χρειαζόμασταν γιατρό στο ΥΠ.ΠΡΟ.ΠΟ…
Ψυχίατρο!
Στέφανος Παπαδόπουλος