Μια ιταλική τηλεοπτική διαφήμιση που απεικονίζει καλόγριες να τρώνε πατατάκια ενώ λαμβάνουν τη Θεία Κοινωνία, κατηγορήθηκε για βλασφημία από μια μερίδα Καθολικών τηλεθεατών.
Η διαφήμιση διάρκειας 30 δευτερολέπτων για τα Amica Chips – μια από τις κορυφαίες μάρκες για πατατάκια στην Ιταλία– λαμβάνει χώρα σε ένα μοναστήρι με πρωταγωνίστριες μοναχές που ετοιμάζονται να λάβουν τη Θεία Κοινωνία.
Το σποτ των 30″ έχει προγραμματιστεί στα δίκτυα Mediaset, Cairo και CTV, καθώς και σε ψηφιακά κανάλια. Η εκστρατεία θα αναπτυχθεί με ένα ολοκληρωμένο σύστημα επικοινωνίας που στοχεύει στη μεγιστοποίηση του αντίκτυπου και της κάλυψης ενός στόχου ηλικίας 18-54 ετών, με ιδιαίτερη έμφαση στο νεότερο target group (18-35) στα ψηφιακά και κοινωνικά κανάλια . Το δε σχεδιασμό του Media Plan διαχειρίζεται το Media Club (GroupM).
Με το Ave Maria να παίζει στο βάθος, οι μοναχές αρχίζουν να ετοιμάζονται για την Θεία Ευχαριστία από τον ιερέα. Ξαφνικά μια μοναχή ανοίγει τα μάτια της και ακούγεται ένας ήχος από πατατάκια.
Η διαφήμιση, η οποία προβάλλεται στο Mediaset, τον μεγαλύτερο εμπορικό ραδιοτηλεοπτικό φορέα της Ιταλίας, και άλλα ιδιωτικά δίκτυα, τελειώνει με μια καλόγρια να καταβροχθίζει ολόκληρο το πακέτο.
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις