Kαταγγελίες-σοκ από τον πρόεδρο των εργαζομένων της ΣΤΑ.ΣΥ

⭐ Προσθέστε το HappenedNow στα Αγαπημένα της Google

Μείνετε ενημερωμένοι με τις τελευταίες ειδήσεις προσθέτοντας το HappenedNow στις πηγές ειδήσεων της Google.

➕ Προσθήκη στη Google

Τι αναφέρει ο εκπρόσωπος των εργαζομένων στο ΔΣ της ΣΤΑ.ΣΥ.

Όπως τονίζει ο κ. Σπύρος Ρεβύθης, εκπρόσωπος των εργαζομένων στο ΔΣ της ΣΤΑ.ΣΥ, οι εργαζόμενοι καταγγέλουν ότι δέχτηκαν πιέσεις από τον διευθύνων σύμβουλο και τη γενική διευθύντρια λειτουργίας, προκειμένου να καταθέσουν σε δικαστήριο ή σε κάποιο άλλο δημόσιο φορέα, παρά τη θέλησή τους, καθ΄υπόδειξη και κατά παραγγελία της εκτελεστικής διοίκησης, με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα κλίμα αστάθειας που δεν επιτρέπει την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών της ΣΤΑΣΥ.

Διαβάστε αναλυτικά:

 

 

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις