Από τις απαντήσεις θα κριθεί και η απορία που φέρνει ανατριχίλα: τσιμέντωσαν το Μνημείο ακριβώς για να διευκολυνθεί η πασαρέλα του Dior;

Μιλούν τα γεγονότα…

Τον περασμένο Δεκέμβριο, μέσα στην πανδημία, εμφανίσθηκαν στελέχη του περίφημου οίκου Dior.

Η σύζυγος του Πρωθυπουργού, τους συνόδευσε στην Καλαμάτα. Η Πολιτική Προστασία της έδωσε ειδική άδεια!

Για να δουν τις παραδοσιακές φορεσιές της συλλογής «Βικτωρία Γ. Καρέλια», είπαν.

Ξέσπασε θόρυβος. Και η Μαρέβα πού κολλάει; Γιατί μαζί της;

Από το Γραφείο του Πρωθυπουργού έλεγαν ότι οι άνθρωποι του Dior ερευνούσαν το ενδεχόμενο «η collection του 2021 να έχει αναφορά στην Ελλάδα με αφορμή και τα 200 χρόνια ανεξαρτησίας».

Συμπλήρωναν ότι η κυρία Γκραμπόφσκι -που ασχολείται με τη μόδα ειρήσθω εν παρόδω-λόγω ενασχόλησης με τη ελληνική χειροτεχνία «σχετίζεται άμεσα».

Άλλα λόγια ν αγαπιόμαστε. Από κοντά και ο συνήθης Άδωνις με τη σπάτουλα: «τη μισούν».

Πρόσφατα μάθαμε στα ξαφνικά ότι στην, κλειστή, Ακρόπολη έγιναν έργα – χωρίς καμιά προειδοποίηση.

Αποκαλύφθηκε ότι ήταν …τσιμεντόστρωση του Βράχου, με πλάτος. Η πρόσβαση στον Παρθενώνα μοιάζει τώρα με τη Βάρης – Κορωπίου.

Η υπουργός Πολιτισμού- ο Θεός να την κάνει- είπε ότι πρόκειται για διευκολύνσεις σε ΑΜΕΑ. Σαν να πρόκειται να κάνουν ράλι με τα αμαξίδια.

Στην παρατήρηση ότι τα μπετά δημιουργούν υδρορροές που θα καταφάνε τον ιερό βράχο αντέδρασε με αναισθησία.

Όπως και όταν αποκαλύφθηκε – από την «Αυγή»- ότι στην προσπάθεια να τις … διευθετήσει, υπήρξε καταστροφή γλυπτού: το απέδωσε σε.. εργατοτεχνίτες και όχι σε κομπρεσέρ.

Η βεβηλωτική αντίληψη της κυβέρνησης για το Μνημείο συνεχίσθηκε όταν εμφανίσθηκε πάλι ο γαλλικός οίκος μόδας.

Αυτή τη φορά με πρόθεση να κάνει επίδειξη στον Παρθενώνα!. Το είχε ξανακάνει, λέει , το….1952!

Παραβλέπουν ότι μόλις προ τετραετίας, άλλος διάσημος οίκος προσπάθησε να κάνει το ίδιο και οι αρχαιολογικές αρχές που προστατεύουν την Ακρόπολη το ξέκοψαν.

Η Μενδώνη; Το χειρίσθηκε όπως τον …Λιγνάδη. Με μισόλογα.

Επανέλαβε ότι έλεγε τον Δεκέμβριο το πρωθυπουργικό γραφείο για τον Dior: «Έχουν αποφασίσει να παρουσιάσουν τη συγκεκριμένη κολεξιόν στην Αθήνα».

Και λοιπόν; Όταν κατατεθεί επισήμως το αίτημα οι αρμόδιοι θα αποφανθούν «για το αν μπορεί να γίνει η συγκεκριμένη κολεξιόν, πού μπορεί να γίνει και υπό ποιες προϋποθέσεις».

Δηλαδή ΔΕΝ το απέκλεισε για τον Παρθενώνα. Βρίσκει …ωφέλιμο για τη χώρα να οργανωθεί μια τέτοια κολεξιόν «με φόντο την Ακρόπολη».

«Πάντως δεν είναι κακό» λέει και το συγκρίνει με το … Σούνιο. Δεν ξέρει ότι και το «φόντο» απαγορεύεται χωρίς άδεια; Ότι ο τεχνητός φωτισμός βλάπτει τα γλυπτά;

Επειδή μαζεύονται πολλές συμπτώσεις, να βάλουμε το δάκτυλο επί τον τύπο των ήλων.

Πρώτο. Γιατί η υπουργός δεν αποκλείει ρητά ότι αποκλείεται να γίνει πάνω στην Ακρόπολη η περιβόητη επίδειξη – και θα παραιτηθεί αν της το επιβάλουν;

Δεύτερο. Ποια σχέση μπορεί να έχει η σύζυγος του Πρωθυπουργού με την ιδέα του Dior-αφού σχετίσθηκε μαζί του- για την Ακρόπολη;

Από τις απαντήσεις θα κριθεί και η απορία που φέρνει ανατριχίλα: τσιμέντωσαν το Μνημείο ακριβώς για να διευκολυνθεί η πασαρέλα του Dior;

Τα υπόλοιπα είναι ευκόλως ευνοούμενα…

ieidiseis.gr

EUROKINISSI

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις