Η ονομασία 33 Stradale κατέχει ξεχωριστή θέση στην ιστορία της Alfa Romeo, καθώς αφορά ένα από τα εμβληματικότερα supercars με τα λογότυπα της μιλανέζικης μάρκας, που είχε παρουσιαστεί το 1967 και έμεινε αξέχαστο λόγω του σχεδιασμού του, των επιδόσεων και των τεχνολογιών του. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο, ότι η Alfa Romeo βάφτισε με το ίδιο όνομα, το νέο της υπεραυτοκίνητο με το οποίο επιχειρεί ένα δυναμικό restart με στόχο την επάνοδο στο προσκήνιο.
Η νέα Alfa Romeo 33 Stradale υιοθετεί εκτός των άλλων ορισμένα εντυπωσιακά σχεδιαστικά στοιχεία του προγόνου της, ενώ η συνολική της παραγωγή θα περιοριστεί σε μόλις 33 μονάδες, που έχουν γίνει ήδη ανάρπαστες Η τιμή του αυτοκινήτου δεν έχει γίνει επίσημα γνωστή, εκτιμάται όμως ότι θα κυμαίνεται γύρω στα δύο εκατομμύρια ευρώ, ωστόσο η αξία της θα αυξάνεται χρόνο με το χρόνο λόγω της σπανιότητας του συγκεκριμένου μοντέλου και των καινοτόμων προδιαγραφών του.
Το πρώτο αυτοκίνητο θα παραδοθεί τον Δεκέμβριο στον -άγνωστο προς το παρόν- ιδιοκτήτη του, ενώ θα υπάρξει μια πισωκίνητη έκδοση βενζίνης 620 ίππων με τον τρίλιτρο V6 κινητήρα της Maserati MC 20 και μια αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή με απόδοση άνω των 750 ίππων και πάνω από 450 χιλιόμετρα αυτονομία, για την οποία ωστόσο δεν δίνει περισσότερες πληροφορίες η εταιρεία.
Η βενζινοκίνητη Alfa Romeo 33 Stradale επιταχύνει από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 3,0 δευτερόλεπτα και πιάνει τα 333 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα, οπότε έχει μεγάλο ενδιαφέρον το «ξεμούδιασμα της» στην πίστα του τεχνικού κέντρου του Nardo στη Βόρεια Ιταλία, το οποίο καταγράφηκε σε ένα σύντομο, αλλά σαγηνευτικό βίντεο.
Στόχος της επίσκεψης στην πίστα του Nardo ήταν να ελέγξουν οι μηχανικοί της Alfa Romeo τη δυναμική συμπεριφορά του πανέμορφου μοντέλου τους, την αεροδυναμική του, την τελική ταχύτητα, την ηχομόνωση της διθέσιας καμπίνας, κλπ.
ieidiseis.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις