Για να μεγιστοποιήσω τις πωλήσεις μου μέσω του eshop, θα πρέπει να ακολουθήσω μια στρατηγική που περιλαμβάνει βελτιστοποίηση του ιστότοπου, αποδοτικό μάρκετινγκ, και βελτίωση της εμπειρίας πελάτη. Ακολουθούν βασικές ενέργειες που με βοηθούν.

Ως τεχνικός με εμπειρία από το 2007, περιγράφω συνοπτικά τι κάνω σε δικά μου eshop αλλά και στων πελατών μου είτε αφορά απλά eshop, είτε B2B. Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να με καλέσετε στο 2103003801 ή να μάθετε περισσότερα στην κατασκευή eshop BLB.gr

Για να μεγιστοποιήσω τις πωλήσεις μου μέσω του eshop, θα πρέπει να ακολουθήσω μια στρατηγική που περιλαμβάνει βελτιστοποίηση του ιστότοπουαποδοτικό μάρκετινγκ, και βελτίωση της εμπειρίας πελάτη. Ακολουθούν βασικές ενέργειες που με βοηθούν:

1. SEO & Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδας

Ταχύτητα & Mobile Friendly

  • Βελτίωση της ταχύτητας φόρτωσης της ιστοσελίδας.
  • Το eshop να είναι responsive για κινητές συσκευές.

SEO (Search Engine Optimization)

  • Βελτίωση των περιγραφών των προϊόντων με σωστά keywords.
  • Δημιουργία meta titles & descriptions που προσελκύουν κλικ.
  • Χρήση εσωτερικών links και backlinks.

Βελτίωση UX (User Experience)

  • Απλοποίηση του checkout process (προσθήκη “Αγορά με 1 κλικ”).
  • Προσθήκη φίλτρων και εύκολη αναζήτηση για γρήγορη πλοήγηση.

2. Digital Marketing & Διαφήμιση

Google Ads & Facebook Ads

  • Στόχευση remarketing διαφημίσεων για όσους επισκέφθηκαν το eshop.
  • Χρήση Lookalike Audiences για νέους πελάτες.

Social Media Marketing

  • Δημιουργία Instagram & TikTok reels για τα προϊόντα.
  • Οργάνωση διαγωνισμών & giveaways για engagement.
  • Συνεργασία με influencers.

Email Marketing

  • Δημιουργία newsletters με προσφορές & εκπτωτικά κουπόνια.
  • Αποστολή αυτόματων email υπενθύμισης για εγκαταλελειμμένα καλάθια.

3. Βελτίωση Μετατροπών & Μέσης Αξίας Παραγγελίας

Προσφορές & Upselling

  • Προσφορά εκπτώσεων σε αγορές άνω των Χ ευρώ.
  • Προσθήκη του “Συχνά αγοράζονται μαζί” προϊόντα.
  • Προσφορά με δωρεάν μεταφορικά για μεγαλύτερες παραγγελίες.

Βελτίωση Εμπιστοσύνης Πελατών

  • Εμφάνιση αξιολογήσεων & κριτικών πελατών.
  • Επαλήθευση των ασφαλών μεθόδων πληρωμής.
  • Παροχή εύκολων επιστροφών για αύξηση εμπιστοσύνης.

Ανάλυση Δεδομένων & Συνεχής Βελτίωση

Χρήση Google Analytics & Heatmaps

  • Βλέπουμε ποιες σελίδες έχουν υψηλό bounce rate.
  • Εντοπισμός αδύναμων σημείων στο funnel αγορών.

A/B Testing σε Διαφημίσεις & Landing Pages

  • Δοκιμή διαφορετικών κουμπιών CTA (π.χ. “Αγορά Τώρα” vs. “Πρόλαβε την Προσφορά”).
  • Πειραματισμός με εικόνες & περιγραφές προϊόντων.

Ποιο κομμάτι του eshop σου χρειάζεται τη μεγαλύτερη βελτίωση αυτή τη στιγμή;

Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να με καλέσετε στο 2103003801 ή να μάθετε περισσότερα στην κατασκευή eshop BLB.gr
Κυριάκος Βολιβάκης

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις