Επιτήδειος εισαγωγέας αρπάζει χιλιάδες ευρώ από ανυποψίαστους εμπόρους για δήθεν κορυφαία ιταλικά ηλεκτρικά μοντέλα.
Μια καλοστημένη κομπίνα με θύματα εμπόρους αυτοκινήτων αλλά και εταιρείες ενοικιάσεων έχει στήσει ένας επιτήδειος και «μαϊμού» εισαγωγέας ηλεκτρικών ιταλικών αυτοκινήτων αλλά και δικύκλων καθώς τους υπόσχεται πολλά κέρδη αλλά στην ουσία δεν υπάρχει ούτε… ρόδα!
Το θέμα ήδη έχει πάρει το δρόμο της δικαιοσύνης ωστόσο τα πλαστά έγγραφα από ελβετική τράπεζα, οι αποδείξεις καταθέσεων σε ελληνικές τράπεζες χωρίς αντίκρισμα αλλά και τα ηλεκτρικά ιταλικά αυτοκίνητα και δίκυκλα που καθυστερούν να εισαχθούν λόγω του κορωνοϊού και θεμάτων… υγείας είναι αρκετά ώστε οι Αρχές να αναζητούν σε λίγο τον επιτήδειο εισαγωγέα άφαντων ηλεκτρικών προϊόντων που έχει εισπράξει πολλές χιλιάδες ευρώ από ανυποψίαστα θύματα.
Ο επιτήδειος εισαγωγέας ηλεκτρικών οχημάτων με έδρα στα Βόρεια Προάστια απλά εξαφανίζεται όταν κάποιος τον πιέζει για την επιστροφή των χρημάτων του ενώ δεν διστάζει να απειλεί και τα θύματά του όταν εκείνοι τον ανακαλύπτουν στο τηλέφωνο καθώς καλούν και άγνωστα νούμερα για να τον ανακαλύψουν.
Η ιστορία ξεκινά εδώ και χρόνια καθώς ο επιτήδειος εισαγωγέας εμφανίζεται να αποτελεί αποκλειστικό αντιπρόσωπο γνωστών ιταλικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων για τα οποία διαθέτει μεταφρασμένα διαφημιστικά φυλλάδια και προσπέκτους ενώ διαφημίζει και παροχή υπηρεσιών leasing για τα συγκεκριμένα προϊόντα που φυσικά εξυπηρετούν πολύ τις εταιρείες ενοικιάσεων στα νησιά για χρήση κατά την τουριστική περίοδο.
Ωστόσο όπως αποδεικνύεται δεν υπάρχει ούτε ρόδα από τα συγκεκριμένα οχήματα και οι υποψήφιοι συνεργάτες του εισαγωγέα ηλεκτρικών οχημάτων χάνουν τα χρήματα που του καταθέτουν είτε για αγορά είτε για προκαταβολή υπηρεσιών leasing!
Όπως αναφέρει αποκλειστικά στο Newsauto.gr ένα από τα θύματα του εισαγωγέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων: «Εδώ και χρόνια αναζητώ μια ευκαιρία για να διαθέσω στην νησιωτική αγορά όπου και δραστηριοποιούμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα καθώς καλύπτουν τις ανάγκες των τουριστών αλλά και των μόνιμων κατοίκων των νησιών.
Μετά από αναζήτηση στο Διαδίκτυο είχαν εντοπίσει εδώ και χρόνια μια ιταλική εταιρεία παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων τα οποία με είχαν εντυπωσιάσει με την σχεδίασή τους αλλά και τις επιδόσεις τους. Αναζητώντας περισσότερες πληροφορίες για τα συγκεκριμένα οχήματα διαπίστωσα το 2020 ότι υπάρχει εισαγωγέας στην Ελλάδα, με έδρα στα Βόρεια Προάστια, και αμέσως έσπευσα να επικοινωνήσω μαζί του ώστε να μπορέσω να γίνω αποκλειστικός συνεργάτης για τα νησιά όπου και δραστηριοποιούμαι. Μετά από συνεχείς επικοινωνίες που είχαν με τον συγκεκριμένο εισαγωγέα συμφωνήσαμε να αγοράσω δύο ηλεκτρικά ιταλικά αυτοκίνητα και να μου αποστείλει επιπλέον δύο με παρακαταθήκη. Μάλιστα για την εξαγορά των δύο ηλεκτρικών ιταλικών αυτοκινήτων κατέθεσα στον λογαριασμό του εισαγωγέα περίπου 54.000 ευρώ για να μπορέσει όπως μου ανέφερε να μου στείλει άμεσα τα δύο οχήματα που τα είχε ως εκθέματα σε άλλη εμπορία στην Ιταλία. Παράλληλα εγώ ξεκίνησα να προωθώ το προϊόν για το οποίο νόμιζα ότι θα ήμουν αποκλειστικός αντιπρόσωπος στα νησιά όπου και δραστηριοποιούμαι κλείνοντας ραντεβού με άλλους εμπόρους και εταιρείες ενοικιάσεων και διανέμοντας διαφημιστικό υλικό. Ωστόσο οι μέρες, οι εβδομάδες και οι μήνες περνούσαν και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν έρχονταν και πλέον ο εισαγωγέας μας έλεγε διάφορες δικαιολογίες για την καθυστέρηση της παράδοσης.
Όταν επισκέφθηκα την Αθήνα για επαγγελματικούς λόγους αποφάσισα να συναντήσω και τον εισαγωγέα που είχα αγοράσει και εξοφλήσει τα δύο ηλεκτρικά ιταλικά αυτοκίνητα και κατόπιν επικοινωνίας απέφυγε με έξυπνο τρόπο να με συναντήσει λέγοντάς μου ότι βρίσκεται στην Ιταλία… Όμως είχα ήδη θορυβηθεί από την καθυστέρηση της παράδοσης των οχημάτων και κάποιος φίλος επισκέφθηκε τα γραφεία της εισαγωγικής εταιρείας στα Βόρεια Προάστια όπου με λύπη του διαπίστωσε ότι γραφεία δεν υπάρχουν αλλά ένα παλαιό κτίριο στο οποίο δεν υπάρχει καμία εισαγωγική εταιρεία!
Αμέσως κάλεσα τον εισαγωγέα και απαίτησα να μου επιστρέψει τα χρήματά μου και μάλιστα η κουβέντα σε κάποιο σημείο είχε λάβει άσχημη τροπή. Εκείνος συμφώνησε να μου επιστρέψει τα χρήματα και μου απέστειλε ένα καταθετήριο από ελβετική τράπεζα με το ποσό των χρημάτων που του είχα καταθέσει. Όμως μετά από 3 ημέρες τα χρήματα δεν κατατέθηκαν ποτέ στον λογαριασμό μου και βέβαια μετά από επικοινωνία που είχα με την ελβετική τράπεζα με διαβεβαίωσαν ότι το έγγραφο που έχω στην κατοχή μου είναι πλαστό και το έγγραφο κατάθεσής τους είναι εντελώς διαφορετικό!
Κατόπιν απέστειλα επιστολή στο ιταλικό εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων και εκείνοι με τη σειρά τους με διαβεβαίωσαν ότι ο συγκεκριμένος εισαγωγέας δεν αποτελεί συνεργάτη του εργοστασίου και ουδέποτε έχει αγοράσει ή παραγγείλει ποτέ αυτοκίνητο από εκείνους!
Η υπόθεση έχει λάβει πλέον το δρόμο της δικαιοσύνης και βέβαια κοινοποιώ την υπόθεσή μου στο Newsauto.gr ώστε να σταματήσει ο επιτήδειος εισαγωγέας να εισπράττει χρήματα από ανυποψίαστους εμπόρους αλλά και εταιρείες ενοικιάσεων για να τους προμηθεύσει με ανύπαρκτα ιταλικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά και ηλεκτρικά δίκυκλα!»
Το ιστορικό της απάτης
Σύμφωνα με την αγωγή του ανυποψίαστου εμπόρου εναντίον του επιτήδειου εισαγωγέα των ηλεκτρικών οχημάτων η ιστορία ξεκίνησε στις αρχές του 2020 όποτε και υπήρξε η πρώτη επικοινωνία μεταξύ τους.
Στις 20 Φεβρουαρίου 2020 ο έμπορος παραγγέλνει τηλεφωνικά 2 ηλεκτρικά ιταλικά αυτοκίνητα αξίας σχεδόν 54.000 ευρώ. Την ίδια ημέρα ο επιτήδειος εισαγωγέας απέστειλε ηλεκτρονικά μη εξοφλημένο ισόποσο τιμολόγιο με εντολή να κατατεθούν τα χρήματα σε εταιρικό λογαριασμό που διατηρούσε σε ελληνική τράπεζα προκειμένου να ενεργοποιηθεί η παραγγελία και να αποσταλεί το συμφωνητικό ορισμού ως αντιπροσώπου στα Δωδεκάνησα των ιταλικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Στις 22 Φεβρουαρίου 2020 ο επιτήδειος εισαγωγέας απέστειλε έγγραφη συμφωνία της εξουσιοδότησης για όλα τα Δωδεκάνησα με διάρκεια ενός έτους προκειμένου να δοκιμαστεί η συνεργασία τους.
Μάλιστα σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις του εισαγωγέα το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα παραδιδόταν στις 15 Μαρτίου 2020 και το δεύτερο στις αρχές Μαΐου. Στις 5 Μαρτίου το θύμα κατέθεσε τα χρήματα και μέχρι να έρθει το αυτοκίνητο ετοίμασε και διαφημιστικό υλικό ώστε να προωθήσω της πώλησή τους στα Δωδεκάνησα.
Στα μέσα Μαρτίου ο επιτήδειος εισαγωγέας έπαψε να απαντά στις τηλεφωνικές μου κλήσεις και ως διά μαγείας εξαφανίστηκε και μου απαντούσε μόνο κάποια γραμματέας η οποία δήλωσε ότι ο εισαγωγέας βρίσκεται εκτός Ελλάδος και η παράδοση του ηλεκτρικού οχήματος να καθυστερήσει λόγω του κορωνοϊού.
Κατόπιν ο έμπορος έβαλε κάποιον γνωστό του να εμφανιστεί ως υποψήφιος πελάτης στον επιτήδειο εισαγωγέα και ως διά μαγεία του απάντησε και του είπε ότι διαθέτει και μεγάλη έκθεση αυτοκινήτων στα Βόρεια Προάστια η οποία αποδείχθηκε στη συνέχεια ότι είναι μια έρημη και ακατοίκητη πολυκατοικία!
Στις 9 Σεπτεμβρίου ο ανυποψίαστος έμπορος κάλεσε την κατασκευάστρια ιταλική εταιρεία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων η οποία απάντησε μέσω email ότι ο επιτήδειος εισαγωγέας ουδέποτε παρήγγειλε ή αγόρασε αυτοκίνητο από το εργοστάσιο!
Ο επιτήδειος εισαγωγέας παρέμενε άφαντος και στις αρχές Οκτωβρίου εμφανίστηκε και ζήτησε έναν τραπεζικό μου λογαριασμό για να μου επιστρέψει τα χρήματά μου. Στις 6 Οκτωβρίου μέσω email ο επιτήδειος εισαγωγέας απέστειλε καταθετήριο έγγραφο στον λογαριασμό μου από μια ελβετική τράπεζα. Βέβαια τα χρήματα δεν πιστώθηκαν ποτέ στον λογαριασμό του εμπόρου και κατόπιν επικοινωνίας με την ξένη τράπεζα τον διαβεβαίωσαν ότι το συγκεκριμένο έγγραφο είναι πλαστό και βέβαια δεν υπάρχει λογαριασμός με στο όνομα του επιτήδειου εισαγωγέα.
Προκαταβολές 1.000 ευρώ για… leasing
Ο επιτήδειος εισαγωγέας ηλεκτρικών ιταλικών αυτοκινήτων αλλά και δίκυκλων πέραν των πωλήσεων για να εισπράττει πιο εύκολα χρήματα από ανυποψίαστους επιχειρηματίες δημιούργησε και μια εταιρεία leasing ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δίκυκλων και ποδηλάτων.
Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr ο επιτήδειος εισαγωγέας απαιτεί από τους υποψήφιους πελάτες του να καταθέτουν 1.000 ευρώ έκαστος ως προκαταβολή για την έναρξη της συνεργασίας τους για να μπορέσουν να αποκτήσουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δίκυκλα αλλά και ποδήλατα με leasing του οποίου το μηνιαίο κόστος είναι άκρως δελεαστικό αλλά όπως αποδεικνύεται στη συνέχεια δεν υπάρχει επίσης ούτε… ρόδα για να αποκτήσουν μέσω χρονομίσθωσης οι ανυποψίαστοι επιχειρηματίες.
Μάλιστα επειδή το ποσό των 1.000 ευρώ είναι χαμηλό και δεν συμφέρει κανέναν τους να κινηθεί ατομικά εναντίον του επιτήδειου εισαγωγέα έχουν αρχίσει και οργανώνονται τα θύματα μεταξύ τους ώστε να κατατεθεί κοινή μήνυση και αγωγή αυξάνοντας το ποσό ώστε η πράξη να μετατραπεί σε κακούργημα!
Στις διαφημίσεις που αναρτεί στα Social Media ο επιτήδειος εισαγωγέας ηλεκτρικών οχημάτων φαίνεται ότι μπορεί να διαθέσει και κανονικά οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης με άκρως δελεαστικά μισθώματα. Για παράδειγμα γνωστό διπλοκάμπινο πετρελαιοκίνητο το διαθέτει μέσω leasing για όσο διάστημα το θέλει ο πελάτης με προκαταβολή 1.550 ευρώ και μηνιαίο μίσθωμα 396 ευρώ.
Γνωστό διθέσιο ηλεκτρικό γερμανικό μοντέλο το διαθέτει μέσω leasing με προκαταβολή 1.178 ευρώ και μηναίο μίσθωμα 272 ευρώ.
Όσον αφορά στο ιταλικό ηλεκτρικό όχημα το διαθέτει με προκαταβολή 1.000 ευρώ και μηνιαίο μίσθωμα 200 ευρώ. Μάλιστα ο επιτήδειος εισαγωγέας διαφημίζει ότι το ιταλικό μοντέλο έχει αυτονομία 200 χλμ. και φορτίζει σε μια απλή πρίζα τοίχου σε μόλις 2,5 ώρες! Στα παραπάνω συμπεριλαμβάνεται μικτή ασφάλεια, αλλαγή ελαστικών και βέβαια service…
newsauto.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις