Μας υποσχέθηκαν τρεις ώρες και σαράντα πέντε λεπτά για δρομολόγιο με το τραίνο, στην απόσταση Αθήνα-Θεσσαλονίκη, και μας έδωσαν τρεις ώρες και σαράντα πέντε λεπτά για δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Λάρισα.
Μετά παρέλευση 30΄περίπου λεπτών επιβιβάστηκαν οι επιβάτες στην αμαξοστοιχία και μεταφέρθηκαν στον Σ.Σ Σίνδου, και αποβίβασαν τους επιβάτες, με τους υπεύθυνους να τους ενημερώνουν ότι πρέπει να βρουν δικό τους μέσο να μετακινηθούν προς τον προορισμό τους.
Τελικά στις 21.24΄οι υπεύθυνοι της αμαξοστοιχίας ενημέρωσαν τους επιβάτες ότι αναμένεται αμαξοστοιχία από τη Λάρισα στην επόμενη μισή ώρα. Στη συνέχεια θα προχωρούσαν σε ανασύνθεση του συρμού, και θα συνέχιζαν το δρομολόγιο προς Λάρισα, στην οποία και έφτασαν στις 23.55΄
Η ανακοίνωση της εταιρείας
Ανακοίνωση για το συμβάν με την ακινητοποίηση της αμαξοστοιχίας 2593, που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα, στον Σ.Σ Σίνδου έπειτα από αναφορές για οσμή εντός του συρμού, εξέδωσε η Hellenic Train.
Σύμφωνα με ενημέρωση της εταιρείας διερευνάται το περιστατικό, ενώ η αμαξοστοιχία μετά τις προβλεπόμενες διαδικασίες και ελέγχους αναχώρησε με καθυστέρηση.
Ειδικότερα, το προσωπικό της εταιρείας εφάρμοσε άμεσα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες για την αντιμετώπιση του συμβάντος, παρουσία και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, η οποία κλήθηκε από επιβάτες. Από τον έλεγχο που διενεργήθηκε, δεν διαπιστώθηκε ύπαρξη πυρκαγιάς ή καπνού. Ωστόσο, όμως, λόγω των απαραίτητων διαδικασιών, η αμαξοστοιχία αναχώρησε με σημαντική καθυστέρηση.
Αποζημιώσεις
Η Hellenic Train ενημερώνει επίσης ότι σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας μπορούν να αποζημιωθούν με το 25% της αξίας του εισιτηρίου τους, με τους παρακάτω τρόπους:
Τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί από εκδοτήρια και έχουν πληρωθεί με μετρητά, αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.
Οι κάτοχοι των εισιτηρίων, τα οποία έχουν αγοραστεί με κάρτα, ανεξάρτητα από κανάλι πώλησης (εκδοτήρια, webticketing & app) μπορούν:
- είτε να απευθυνθούν σε κάποιο εκδοτήριο Σταθμού για την αποζημίωση του εισιτηρίου.
- είτε να στείλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων με τον αριθμό του εισιτηρίου, αν είναι ηλεκτρονικό, ή να επισυνάψουν το pdf του εισιτηρίου ή ευκρινή φωτογραφία αν είναι εκδοτηρίου, ζητώντας το αναλογούν αντίτιμο, το οποίο θα επιστραφεί στην κάρτα, η οποία χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του εισιτηρίου.
Για περισσότερες πληροφορίες και για την υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες παρακαλούνται να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.
Η Ανασφάλεια του επιβατικού κοινού βρίσκεται στο ζενίθ, αφού νοιώθει ανυπεράσπιστο, όταν δεν γνωρίζει τι ώρα θα ξεκινήσει και τι ώρα θα φτάσει στον προορισμό του, Ούτε εάν στη διαδρομή θα κινδυνεύσει από οποιοδήποτε συμβάν.
Στέφανος Παπαδόπουλος
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις