Συνταρακτικές αποκαλύψεις που έρχονται στο φως της δημοσιότητας για το δυστύχημα των Τεμπών δίνουν νέα τροπή στην υπόθεση. Όπως αποδεικνύεται, οι εκρηκτικές ουσίες που ανιχνεύτηκαν στα βαγόνια της εμπορικής αμαξοστοιχίας χρησιμοποιούνται όχι μόνο για την νόθευση καυσίμων ή ποτών αλλά και για στρατιωτική χρήση.
Άνθρωποι με γνώση της υπόθεσης και της δικογραφίας εκτιμούν ότι ένα τέτοιο ενδεχόμενο όχι μόνο δεν μπορεί να αποκλειστεί, αλλά είναι πιθανό να εξηγεί την «επιχείρηση συγκάλυψης από την κυβέρνηση».
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Κυριακάτικη Δημοκρατία», ο προορισμός του «παράνομου φορτίου ξυλολίου και τολουόλης παραμένει άγνωστός». Ποια διαδρομή, δηλαδή, θα ακολουθούσε, ενδεχομένως και εκτός συνόρων, μετά την άφιξή του στην Αθήνα.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα, είναι πλέον αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι έχουν βρεθεί υπολείμματα από ξυλόλιο, τολουόλιο και άλλους διαλύτες. Επίσης δεν αμφισβητείται ότι υπήρξε τριπλή έκρηξη με την τελευταία και πιο μεγάλη να θυμίζει εικόνες από πολεμικά πεδία και να δημιουργεί ένα χημικό μανιτάρι ύψους 80-120 μέτρων.
Αποδείξεις που έρχονται στο φως δείχνουν πως αυτές οι ύλες βρέθηκαν μόνο στην εμπορική αμαξοστοιχία, που κυβέρνηση, Περιφέρεια και Αρχές έδωσαν ανεξήγητη εντολή να απομακρυνθεί από τα ξημερώματα της 2ας Μαρτίου κιόλας. Έκτοτε η τύχη των βαγονιών αναζητείται από τους συγγενείς.
Οι αναλύσεις του Χημείου του Κράτους
Σύμφωνα με τις αναλύσεις του Χημείου του Κράτους, που έγιναν με μεγάλη καθυστέρηση, αμέλεια των ανακριτικών Αρχών και καταστροφή των πειστηρίων, αφορούσαν συνολικά 12 ελέγχους σε βαγόνια της εμπορικής και της επιβατικής αμαξοστοιχίας. Τα επτά εξ αυτών των δειγμάτων αφορούσαν την εμπορική αμαξοστοιχία. Όπως υποστηρίζει η εφημερίδα ο έλεγχος του Χημείου του Κράτους στις 28 Απριλίου 2023 σε δείγμα στην εξωτερική επιφάνεια της δεύτερης ηλεκτράμαξας της εμπορικής ανιχνεύτηκε ξυλόλιο. Στην ίδια ηλεκτράμαξα βρέθηκε, σύμφωνα με άλλη δειγματοληψία, και μεθυλοβενζόλιο, δηλαδή τολουόλη.
Στην πρώτη ηλεκτράμαξα της εμπορικής εντοπίστηκαν τόσο το ξυλόλιο όσο και η τολουόλη και σε ακόμα ένα δείγμα της ίδια ηλεκτράμαξας πάλι η τολουόλη. Αντίθετα, στα πέντε δείγματα που ανέλυσε το Χημείο του Κράτους από την επιβατική αμαξοστοιχία, στην οποία απανθρακώθηκαν από την έκρηξη-μανιτάρι τουλάχιστον 27 επιβάτες, δεν υπήρξαν πουθενά ούτε ξυλόλιο ούτε τολουόλη.
Όμως, έρχεται στην δημοσιότητα ακόμα μια σημαντική παράμετρος. Αν και η Hellenic Train διαβεβαίωνε, δια της υπογραφής Καποτόρτο, ο οποίος παραπέμπεται τώρα για ψευδορκία, ότι υπήρχαν συνολικά 15 βαγόνια στην εμπορική αμαξοστοιχία, σε όλες τις αεροφωτογραφίες διακρίνονται 14. Αρχικά δύο ήταν οι μηχανές, τρία βαγόνια μετέφεραν σίδερα, έξι τρόφιμα κ.α., δυο σύρματα, ενώ δύο ήταν κενά. Το ένα βαγόνι-κοντέινερ που λείπει, ως εξαϋλωμένο πιθανότατα από έκρηξη, αφού δεν ήρθε σε μετωπική σύγκρουση, είναι πίσω από τις μηχανές. Διακρίνεται μόνο η πλατφόρμα, ενώ το κοντέινερ δεν υπάρχει. Ουδέποτε δόθηκε χρόνος να ληφθούν δείγματα από το πλήρως κατεστραμμένο βαγόνι, αφού αμέσως μετακινήθηκε, όπως και όλη η εμπορική αμαξοστοιχία. Εκεί στρέφεται τώρα, σύμφωνα με πληροφορίες, η διερεύνηση της πλευράς των συγγενών. Να σημειωθεί ότι πρόσφατα εμπειρογνώμονας έκανε λόγο για τρία βαγόνια της εμπορικής τα οποία δεν έχουν ανευρεθεί σε κάποιο σημείο για να γίνουν έλεγχοι έστω και τώρα.
Ακατάλληλες οι ειδικότητες πραγματογνώμων στο επίσημο πόρισμα
Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι πολλά. Σύμφωνα με την «Κυριακάτικη Δημοκρατία», η εισαγωγή ξυλολίου από το εξωτερικό θεωρείται νόμιμη, συνεπώς ένα παράνομο και κρυφό φορτίο σημαίνει και περισσότερα, ανώφελα ρίσκα για τους λαθρέμπορους. Εντύπωση προκαλεί ότι από την πρώτη στιγμή οι αρχές έδιναν στα ΜΜΕ μόνο αυτή την εξήγηση. Για ποιον λόγο όμως να συντονιστεί μια τέτοια γιγάντια επιχείρηση συγκάλυψης όταν πολύ συχνά οι Αρχές συλλαμβάνουν παρτίδες ξυλολίου για τυπική νόθευση καυσίμων;
Δεύτερον όταν οι ανακριτικές Αρχές ζήτησαν πρόσφατα από το τελωνείο στα σύνορα με τη Βουλγαρία να ελέγξουν την ποιότητα του ξυλολίου που ανιχνεύτηκε στα Τέμπη, η απάντηση ήταν σχεδόν σοκαριστική: Η καθαρότητα του ξυλολίου ήταν σε πολύ υψηλά επίπεδα, στο 95%!
Τρίτον, για ποιον λόγο οι ανακριτικές Αρχές αμέλησαν το πρώτο διάστημα να ζητήσουν το βιντεοληπτικό υλικό από τη φόρτωση και την διαδρομή των τρένων, κάτι που έγινε έπειτα από μήνες, όταν μια ιδιωτική εταιρεία σεκιούριτι ισχυρίστηκε ότι η καταγραφή έχει καταστραφεί. Τέταρτον, η επίσημη δικαστική πραγματογνωμοσύνη που ζήτησαν οι ανακριτικές Αρχές έγινε από έναν ηλεκτρολόγο μηχανικό (Μπατζόπουλος) κι έναν μηχανολόγο μηχανικό (Βασιλάκος) κι όχι από χημικό μηχανικό με γνώση για το πώς δρουν αυτές οι δυνάμει εκρηκτικές ουσίες, κάτι που συνιστά σκάνδαλο και ελλιπέστατο πόρισμα.
Σύμφωνα με την επίσημη αλληλογραφία, ο πύραρχος Κίτσος απαντά για λογαριασμό της Πολιτικής Προστασίας στον εφέτη ανακριτή Μπακαΐμη στις 23 Μαρτίου 223 για τον ορισμό πραγματογνωμόνων ότι «δεν υπάρχουν στην υπηρεσία μας ειδικοί επιστήμονες με την ειδικότητα του χημικού μηχανικού ή ανάλογης ειδικότητας με τις κατάλληλες ειδικές γνώσεις προκειμένου να ληφθούν και να εξεταστούν δείγματα εδάφους – υπεδάφους, επιφανειών – υπολειμμάτων από το χώρο σύγκρουσης αλλά και των καμένων μερών των αμαξοστοιχιών».
Έτσι, στις 20 Ιουνίου 2023 ο Κίτσιος στέλνει στο Εφετείο μια δικαστική πραγματογνωμοσύνη από μηχανολόγο μηχανικό και ηλεκτρολόγο μηχανικό. Κι ενώ ο ανακριτής ζητά χημικό μηχανικό, παραλαμβάνει εν τέλει ένα πόρισμα δίχως αξία σχετικά με το τι προκάλεσε την έκρηξη.
Τα χημικά εγκαύματα των πυροσβεστών και η παρουσία της… Αεροπορίας
Στις ιατρικές γνωματεύσεις που παραδόθηκαν από την Πυροσβεστική στους ανακριτές, υπάρχουν βαριά εγκαύματα πυροσβεστών κάτω από τις στολές τους, οι οποίες παρέμειναν άθικτες κι ενώ βρίσκονταν μακριά από τις εστίες φωτιάς. Σε ιατρική γνωμάτευση από το Θριάσιο αναφέρεται ότι κάτι τέτοιο μπορεί να προκληθεί μόνο από χημικές ουσίες, πολυκυκλικούς υδρογονάνθρακες, ενώσεις όπως το υδροχλώριο, το υδροκυάνιο κ.α. Συμπεραίνει ότι πρόκειται για χημικές ουσίες. Ακόμα ένα στοιχείο που προκαλεί ερωτήματα περιλαμβάνεται στο εξώδικο του Αγοραστού. Εκεί αναφέρεται ότι στις συνεδριάσεις του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας έδιναν παρουσία όχι μόνο ο υποδιοικητής της 1ης Στρατιάς, αλλά και ο αρχηγός της Πολεμικής Αεροπορίας. Η επίκληση του πρωτοκόλλου διερεύνησης σιδηροδρομικών και αεροπορικών δυστυχημάτων θα μπορούσε να ευσταθεί για α δικαιολογήσει αυτές τις παρουσίες, αλλά μόνο αν είχε ακολουθηθεί όλη η προβλεπόμενη διαδικασία, κάτι που δεν συνέβη με συνέπεια την καταστροφή στοιχείων από την Κυβέρνηση και την Περιφέρεια.
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις