Πουθενά δεν υπάρχουν τα υπερπολυτελή βανάκια που εξυπηρετούσαν τους κροίσους επισκέπτες του νησιού.
Μπορεί ο τουρισμός της χώρας να έχει ξεκινήσει με τεράστια καθυστέρηση και δειλά βήματα εξαιτίας του κορωνοϊού ωστόσο φαίνεται ότι είναι πολύ πιθανό να ξεκαθαρίσει το τοπίο και στις ενοικιάσεις αυτοκινήτων κυρίως με οδηγό.
Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Newauto.gr στο νησί των ανέμων που δεν είναι άλλο από τη διάσημη Μύκονο δεν κυκλοφορεί ούτε ένα υπερπολυτελές βανάκι που χρησιμοποιούσαν οι VIP επισκέπτες του νησιού εκ των οποίων πάρα πολλά λειτουργούσαν βέβαια χωρίς φορολογικά παραστατικά δημιουργώντας ασφυκτικές συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού στις εταιρείες ενοικιάσεων αλλά και στα Ταξί του νησιού που πληρώνουν εισφορές, φόρους, ΔΕΚΟ αλλά και υπαλλήλους για να λειτουργούν τις νόμιμες επιχειρήσεις τους.
Ωστόσο φέτος η μικρή σαιζόν αλλά και η έλλειψη τουριστών φαίνεται ότι οδήγησε πολλούς από τους ιδιοκτήτες των παράνομων VIP οχημάτων να μην τα λειτουργήσουν καθώς όπου και να κινούνταν θα αποτελούσαν εύκολο στόχο για τις Αρχές εξαιτίας της πολύ περιορισμένη κίνησης.
Η εξαφάνιση των VIP οχημάτων αποτέλεσε μια αχτίδα ελπίδας για τις νόμιμες επιχειρήσεις του κλάδου καθώς έστω και για μικρό χρονικό διάστημα θα μπορούν να λειτουργήσουν επί ίσοις όροις χωρίς τους «πειρατές» να τους κλέβουν τη δουλειά καλύπτοντας έτσι μικρό μέρος των τεράστιων ζημιών που τους έχει προκαλέσει ο κορωνοϊός.
Από την άλλη μεριά βέβαια υπάρχουν και οι μεγάλες εταιρείες ενοικιάσεων αυτοκινήτων οι οποίες έχουν κυριολεκτικά «παρκάρει» σε χωράφια τους στόλους των οχημάτων τους και αναμένουν να ανοίξουν και εκείνοι τα αεροδρόμια ώστε να μπορέσουν να ενοικιάσουν το 10% έως το 20% του συνόλου του διαθέσιμου στόλου που έχουν στο νησί.
Βέβαια υπάρχουν και κάποιες διαδικτυακές εταιρείες ενοικιάσεων οι οποίες είχαν αποκτήσει μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων πέρυσι και εξαιτίας της υψηλής τουριστικής κίνησης είχαν καταγράψει σημαντικά έσοδα. Φέτος όμως τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά και οι συγκεκριμένες εταιρείες έχουν βρεθεί αντιμέτωπες με τεράστια χρέη που δεν μπορούν να καλύψουν τα οποία προέρχονται από τις δόσεις των δανείων για την απόκτηση των αυτοκινήτων, τους μισθούς των υπαλλήλων και των τεχνικών με τους οποίους συνεργάζονται, τα ενοίκια για τα καταστήματα αλλά και τις οικίες των υπαλλήλων και λοιπά άλλα έξοδα.
Μάλιστα οι μικρότερες εταιρείες ενοικιάσεων, όντας πιο ευέλικτες από τις πολύ μεγάλες φαίνεται ότι γλιτώνουν από το λουκέτο σε αντίθεση με κάποιες πολύ μεγαλύτερες που είναι πολύ πιθανό να τις πνίξουν τα χρέη…
Τέλος οι εταιρείες ενοικιάσεων σε όλα τα νησιά και άλλους τουριστικούς προορισμούς ακόμη περιμένουν να ψηφιστεί και να εφαρμοστεί η σχετική διάταξη που περιλαμβάνει το νομοσχέδιο για τις μικροπιστώσεις ώστε να πραγματοποιήσουν άρση ακινησίας σε κάποια οχήματά τους καταβάλλοντας μειωμένα Τέλη Κυκλοφορίας.
Γιώργος Κ. Ανδρής
πηγή:newsauto.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις