Η Best Buy απέλυσε περίπου 5.000 υπαλλήλους αυτό το μήνα, καθώς η αποφάσισε να εστιάσει περισσότερο στις διαδικτυακές πωλήσεις. Ο COVID-19 ανάγκασε πολλά από τα καταστήματα της εταιρείας να κλείσουν προσωρινά το 2020, παρόλο που οι διαδικτυακές πωλήσεις έχουν αυξηθεί. Συγκεκριμένα το τελευταίο τέταρτο τρίμηνο, οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν σχεδόν κατά 90%, σύμφωνα με τη CEO της εταιρείας Corrie Barry. Οι αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου αντιπροσώπευαν επίσης το 43% των συνολικών εγχώριων πωλήσεων της Best Buy.

Παρά την άνοδο των πωλήσεων στο διαδίκτυο, η εταιρεία σύμφωνα με το gr.pcmag.com, εξακολουθεί να βλέπει τα μεγάλα καταστήματά της ως πλεονέκτημα, καθώς ήταν το κλειδί για την εκπλήρωση παραλαβών και παραδόσεων πολλών παραγγελιών. «Το ποσοστό των διαδικτυακών πωλήσεων που αυξήθηκαν από τους πελάτες στα καταστήματά μας ήταν 48%», δήλωσε η Barry.

Ωστόσο λόγω COVID-19 η εταιρεία μείωσε το εργατικό δυναμικό της. Από την αρχή της πανδημίας, η εταιρεία έθεσε σε διαθεσιμότητα 51.000 υπαλλήλους λιανικής, μερικοί από τους οποίους επέστρεψαν αργότερα .Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία έχει τώρα περίπου 102.000 εργαζόμενους, με μια μείωση περίπου 21.000 πριν από την έναρξη της πανδημίας.

Σύμφωνα με τη Διευθύνων Σύμβουλο της Best Buy, είναι αναπόφευκτο το γεγονός ότι οι περισσότεροι καταναλωτές θα ψωνίζουν διαδικτυακά ακόμη και μετά την ανάκαμψη από την πανδημία. «Η συμπεριφορά των πελατών θα αλλάξει μόνιμα», δήλωσε η Barry. «Η στρατηγική μας είναι να δεχτούμε αυτήν την πραγματικότητα και να προχωρήσουμε μπροστά.».

Αν και η εταιρεία απέλυσε περίπου 5.000 υπαλλήλους, η Barry είπε ότι η Best Buy θα προσθέσει ακόμη 2.000 θέσεις μερικής απασχόλησης.

thestival.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις