Παρά την άνοδο των πωλήσεων στο διαδίκτυο, η εταιρεία σύμφωνα με το gr.pcmag.com, εξακολουθεί να βλέπει τα μεγάλα καταστήματά της ως πλεονέκτημα, καθώς ήταν το κλειδί για την εκπλήρωση παραλαβών και παραδόσεων πολλών παραγγελιών. «Το ποσοστό των διαδικτυακών πωλήσεων που αυξήθηκαν από τους πελάτες στα καταστήματά μας ήταν 48%», δήλωσε η Barry.
Ωστόσο λόγω COVID-19 η εταιρεία μείωσε το εργατικό δυναμικό της. Από την αρχή της πανδημίας, η εταιρεία έθεσε σε διαθεσιμότητα 51.000 υπαλλήλους λιανικής, μερικοί από τους οποίους επέστρεψαν αργότερα .Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία έχει τώρα περίπου 102.000 εργαζόμενους, με μια μείωση περίπου 21.000 πριν από την έναρξη της πανδημίας.
Σύμφωνα με τη Διευθύνων Σύμβουλο της Best Buy, είναι αναπόφευκτο το γεγονός ότι οι περισσότεροι καταναλωτές θα ψωνίζουν διαδικτυακά ακόμη και μετά την ανάκαμψη από την πανδημία. «Η συμπεριφορά των πελατών θα αλλάξει μόνιμα», δήλωσε η Barry. «Η στρατηγική μας είναι να δεχτούμε αυτήν την πραγματικότητα και να προχωρήσουμε μπροστά.».
Αν και η εταιρεία απέλυσε περίπου 5.000 υπαλλήλους, η Barry είπε ότι η Best Buy θα προσθέσει ακόμη 2.000 θέσεις μερικής απασχόλησης.
thestival.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις