Ποιο είναι το νέο περιστατικό ηλεκτρονικού καταστήματος που «δάγκωσε» τους πελάτες του – Πρόστιμο 70.000 ευρώ επέβαλε η ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή

«Η εταιρεία μας δραστηριοποιείται στο χώρο λιανικής πώλησης, προσφέροντας με επαγγελματισμό και συνέπεια επιλεγμένα προϊόντα τεχνολογίας». Το καλωσόρισμα στους λογαριασμούς που διατηρούσε στα social media αλλά και στην κεντρική του σελίδα το eshop trackstore.gr, αποδείχθηκε κενό περιεχομένου.

Διότι η μόνη συνέπεια και ο επαγγελματισμός που επέδειξαν οι διαχειριστές του ήταν προς την κομπίνα… Απόδειξη οι δεκάδες πελάτες που ακόμα τους ψάχνουν για τις προκαταβολές που έδωσαν κυρίως για κινητά τηλέφωνα χωρίς να τα πάρουν ποτέ στα χέρια τους.

Κάπως έτσι και οι καταγγελίες στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, άρχισε να έρχεται η μία μετά την άλλη μέσω της γραμμής καταναλωτή 1520.

Σύμφωνα με το ανακοινωθέν που εξέδωσε σήμερα η ΓΓ «κατόπιν ελέγχου πλήθους καταγγελιών καταναλωτών, επέβαλε στο ηλεκτρονικό κατάστημα εμπορίας συσκευών κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας https://www.trackstore.gr, χρηματικό πρόστιμο συνολικού ύψους 70.000 ευρώ, για παραβάσεις της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή».

Οι παραβάσεις αφορούσαν σε:

• Μη παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων παρά την καταβολή του τιμήματος.
• Μη επιστροφή των χρημάτων στους καταναλωτές μετά την ακύρωση της σύμβασης.
• Παροχή εσφαλμένης πληροφόρησης σχετικά με τον χρόνο παράδοσης των προϊόντων.

• Παραπλάνηση των καταναλωτών ως προς τις δεσμεύσεις της επιχείρησης για επιστροφή των χρημάτων.

• Μη κάλυψη της νόμιμης εγγύησης.

protothema.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις