Μην τα είδατε…
Η αρχική λίστα Πέτσα προέβλεπε 20 εκατ. ευρώ σε επιλεγμένα ΜΜΕ για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς», η οποία τα μετέτρεψε σε… γραφεία Τύπου του Μαξίμου.
Τελικά, όπως προκύπτει από τα νούμερα, δόθηκαν 19,8 εκατ. ευρώ, με 200.000 να… αγνοούνται. Τα οποία γίνονται 600.000, αν συνυπολογίσει κανείς τις σχεδόν 400.000 ευρώ που δόθηκαν στην κρατική ΕΡΤ!
Δηλαδή το κράτος πλήρωσε κρατική διαφήμιση στην κρατική ραδιοφωνία-τηλεόραση. Για κοινωνικά μηνύματα που μεταδίδονται δωρεάν βάσει νομοθεσίας. Στυγνή κοροϊδία με λίγα λόγια.
Επίσης, με βάση τη λίστα των επιδοτούμενων ΜΜΕ, μόλις το 1% πήγε σε μέσα που αντιπολιτεύονται την κυβέρνηση, ενώ το 99% κατευθύνθηκε σε λιγότερο ή περισσότερο φιλοκυβερνητικά.
Αδιαφανή κριτήρια
- Γιατί η «Εφημερίδα των Συντακτών» και η efsyn.gr να πάρουν 40 χιλ. ευρώ (σταγόνα στον ωκεανό), αλλά ο «Φιλελεύθερος» (που έκλεισε λίγο μετά) και το liberal.gr να πάρουν 180 χιλιάδες ευρώ; Ο «Φιλελεύθερος» πουλούσε 2 χιλιάδες φύλλα κι εμείς, στη σαββατιάτικη έκδοση, 16 χιλιάδες. Επί 8 εμείς στις κυκλοφορίες, επί 4 ο «Φιλελεύθερος» στη λίστα Πέτσα. Πώς να το εξηγεί άραγε ο κ. Πέτσας;
- Γιατί το Athens Voice 102.5 έλαβε 47 χιλ. ευρώ, όταν ραδιόφωνα με 10 φορές μεγαλύτερη ακροαματικότητα έλαβαν τα μισά; Πώς να το εξηγεί άραγε ο κ. Πέτσας;
- Γιατί η «Εφημερίδα των Συντακτών» και η efsyn.gr πήραν 40 χιλ. ευρώ, αλλά τα «Παραπολιτικά» και η parapolitika.gr πήραν 207 χιλ. ευρώ; Ομοειδή ΜΜΕ, αλλά το ένα επιδοτήθηκε πέντε φορές περισσότερο από το άλλο. Πώς να το εξηγεί άραγε ο κ. Πέτσας;
- Γιατί το Documento εξαιρέθηκε εντελώς από τη χρηματοδότηση; Πώς να το εξηγεί άραγε ο κ. Πέτσας;
- Γιατί η «Δημοκρατία» και η «Κυριακάτικη Δημοκρατία» έλαβαν συνολικά 24 χιλ. ευρώ; Μήπως επειδή αντιπολιτεύονται την κυβέρνηση από τα δεξιά;
- Γιατί έδωσαν 20 χιλ. ευρώ στο Βεργίνα TV, το γνωστό ναι, στο οποίο βγήκε δημόσια, μακεδονομάχος δημοσιογράφος του λέγοντας «ότι Σόρος & Γκέιτς προσπαθούν να επιβάλουν τον εμβολιασμό για ν’ αποκομίσουν κέρδη δισεκατομμυρίων»; Πώς να το εξηγεί άραγε ο κ. Πέτσας;
- Γιατί στην αρχή τα ΜΜΕ τιμολογούσαν προς τη διαφημιστική εταιρεία αλλά μετά τους ζητήθηκε να ακυρώσουν τα τιμολόγια και να τιμολογήσουν απευθείας στο υπουργείο Οικονομικών; Μήπως για να μπορεί να γίνει το απαραίτητο «μαγείρεμα»;
- Στον ΣΚΑΪ έδωσαν συνολικά 1,04 εκατ. ευρώ, στο «Πρώτο Θέμα» 475 χιλιάδες, στην «Καθημερινή» 330 χιλιάδες, στα «Παραπολιτικά» (συνολικά) 249 χιλιάδες, στην Athens Voice 220 χιλιάδες, στα ΜΜΕ του εκδότη Νίκου Καραμανλή 55 χιλιάδες κ.ο.κ.
- Από την άλλη, έριξαν χρήμα με τη σέσουλα σε αριστερά ΜΜΕ: στην «Αυγή» 10 χιλ. ευρώ, στον «Ριζοσπάστη» 10 χιλ. ευρώ και στο tvxs.gr 5 χιλ. ευρώ.
- Όλες οι ενώσεις Τύπου κατέθεσαν ερώτηση προς τον κ. Πέτσα, ζητώντας του να πει ποια κριτήρια ίσχυσαν για τα ΜΜΕ, σε ό,τι αφορά τη συμμετοχή ή τον αποκλεισμό τους από την καμπάνια, και ποια ήταν τα κριτήρια κατανομής των ποσών. Ο κ. Πέτσας δεν απάντησε ποτέ.
- Η εταιρεία ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ του Βαγγέλη Μαρινάκη με «Βήμα», «ΝΕΑ», «Mega» κτλ δεν δέχτηκε να πάρει τα χρήματα της λίστας Πέτσα πιθανότατα γιατί η εταιρεία του Ιβάν Σαββίδη, με το Open, πήρε περισσότερα και θύμωσε ο πρόεδρος.
πηγή: «Εφημερίδα των Συντακτών»-newsbreak.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις