Τον Σεπτέμβριο του 2022 ψηφίστηκε στη Βουλή ο διαχωρισμός ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ για να «επιλυθούν μια σειρά από προβλήματα και συγχύσεις», όπως χαρακτηριστικά είχε αναφέρει, τότε, στην ομιλία του ο Κώστας Καραμανλής.
Τον Ιανουάριο του 2024, δηλαδή μόλις 15 μήνες μετά, αποφασίστηκε η εκ νέου συγχώνευση ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ (και ΓΑΙΑΟΣΕ) «για την αντιμετώπιση των χρόνιων παθογενειών», όπως αναφέρει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και ο Χρήστος Σταϊκούρας.
Τότε ο αρμόδιος υπουργός, Κώστας Καραμανλής πρότεινε και οι βουλευτές της ΝΔ στήριξαν τον πλήρη διαχωρισμό του ΟΣΕ από τη θυγατρική του ΕΡΓΟΣΕ και τώρα ο Χρήστος Σταϊκούρας προτείνει – μετά και το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών – την επανενοποίηση των δύο εταιρειών σε έναν φορέα, όπως συνέβαινε, δηλαδή, μέχρι το 2022.
Οι ίδιοι βουλευτές της ΝΔ που στήριξαν τη νομοθετική ρύθμιση Καραμανλή θα στηρίξουν και αυτή του Χρήστου Σταϊκούρα, άσχετα που είναι τελείως αντίθετη.
Θα μπορούσε να είναι ανέκδοτο, αλλά δεν είναι…
Μ. Καλ.
ieidiseis.gr
EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις