Ο Βρετανός οδηγός της Mercedes διεύρυνε το βαθμολογικό του προβάδισμα, με τους Max Verstappen και Valtteri Bottas να τον πλαισιώνουν στο βάθρο.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η πίστα του Portimao υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με καλοκαιρία, θερμοκρασία αέρα στους 19 βαθμούς Κελσίου ενώ αυτή του οδοστρώματος ήταν στους 40.

Ο Bottas είχε πανηγυρίσει τη δέκατη-έβδομη pole position της καριέρας του, με τη Mercedes να κάνει lock out στην πρώτη σειρά της εκκίνησης. Μάλιστα, ο Φινλανδός επικράτησε του Hamilton για μόλις 7 χιλιοστά του δευτερολέπτου!

Στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης ήταν οι «ταύροι» των Verstappen και Sergio Perez ενώ στην τρίτη, με τη μαλακή πλέον γόμα ελαστικών, ήταν η Ferrari του Carlos Sainz και η Alpine του Esteban Ocon.

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, οι τρεις πρώτοι διατήρησαν τη θέση τους αλλά πίσω τους, ο Sainz πέρασε τον Perez. Και παρότι η εκκίνηση ήταν «καθαρή», με τη συμπλήρωση του πρώτου γύρου, η επαφή των δύο Alfa Romeo διέλυσε την εμπρός αεροτομή του Kimi Raikkonen, στέλνοντας τον Φινλανδό εκτός πίστας.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του για να απομακρυνθούν τα θραύσματα από την πίστα. Παρέμεινε εκεί έως το τέλος του έκτου γύρου και όταν άρχισε πάλι η δράση, είχαμε ανακατατάξεις.

Ο Verstappen πέρασε τον Hamilton ενώ ο Sainz υποχώρησε, με τον Norris να είναι ο κερδισμένος αφού ανέβηκε τέταρτος. Όμως ο Verstappen δεν έμεινε για πολύ εκεί αφού στον ενδέκατο γύρο, ο Hamilton του ανταπέδωσε τη χάρη.

Οι Mercedes εδραιώθηκαν στην κορυφή, ο Verstappen ακολουθούσε από κοντά αλλά δίχως να απειλεί ενώ πίσω τους, ο Perez περνούσε τον Norris και ήταν ξανά τέταρτος αν και πλέον 8 δευτερόλεπτα μακριά από τον teammate του.

Στο γύρο 20 ο Hamilton πέρασε τον Bottas στα φρένα για τη στροφή 1 και ανέλαβε την ηνία του αγώνα. Όμως ο Βρετανός αδυνατούσε να ξεφύγει. Χρειάστηκε να φτάσουμε στο γύρο 29 για να μπορέσει να ανοίξει διαφορά 3 δευτερολέπτων. Όμως η τριάδα, έπαιζε παιχνίδι υπομονής. Ανέμεναν τα pit stop.

Εκεί, ο Φερστάπεν πυροδότησε το χαμό στο pit lane, μπαίνοντας στον γύρο 36 και βάζοντας τη σκληρή γόμα. Τον μιμήθηκε ένα γύρο μετά ο Bottas και παρότι επέστρεψε στην πίστα μπροστά από τον αντίπαλό του, με τα ελαστικά του ακόμα κρύα, δεν μπόρεσε να αμυνθεί.

Στο γύρο 38 μπήκε και ο Hamilton, έβαλε κι αυτός τη σκληρή γόμα και επέστρεψε στην πίστα με προβάδισμα 3μιση δευτερολέπτων έναντι του Φερστάπεν. Στην κορυφή ήταν ο Perez, που ακόμα δεν είχε κάνει Pit stop. Όμως με καταπονημένα ελαστικά, δεν μπορούσε να κρατηθεί εκεί.

Όταν τον πέρασε ο Hamilton, ο Μεξικανός μπήκε στα pit και έβαλε τη μαλακή γόμα, κυνηγώντας τον βαθμό του ταχύτερου γύρου, μιας και όντας τέταρτος, δεν απειλούσε τους πρώτους αλλά δεν απειλούνταν και από τον πέμπτο Norris.

Κάπως έτσι έφτασαν στον τερματισμό, με τον Hamilton νικητή στο Portimao για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά! Βέβαια η διαφορά των 29 δευτερολέπτων στο τέλος ήταν πλασματική αφού Verstappen-Bottas ενεπλάκησαν σε μάχη για τον ταχύτερο γύρο!

Έκαναν pit stop στο τέλος για να κυνηγήσουν έναν επιπλέον βαθμό. Τον πήρε ο Ολλανδός αλλά τον έχασε εκ των υστέρων, γιατί κρίθηκε πως υπερέβη τα όρια της πίστας στη στροφή 14.

Ακολούθησαν Perez, Norris, Leclerc, οι δύο Alpine, ο Daniel Ricciardo που κέρδισε 7 θέσεις με τη McLaren και ο Pierre Gasly με τη Scuderia AlphaTauri. Ο Sainz ήταν ο τελευταίος που κινήθηκε στον ίδιο γύρο με τον νικητή, όμως έχοντας αλλάξει ελαστικά στον εικοστό γύρο, κατρακύλησε στην κατάταξη στα τελικά στάδια του αγώνα

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις