Παρέμβαση στην Ολομέλεια της Βουλής κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας για την Αναβάθμιση του Σχολείου πραγματοποίησε ο Βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥ.ΡΙΖ.Α – Προοδευτική Συμμαχία Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος, χθες, 10.06.2020.

Ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ανοίγοντας την ομιλία του αναφέρθηκε σε μια πρωτοβουλία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας πριν δύο χρόνια, όπου εκπρόσωποι των μαθητών από όλα τα λύκεια της Μαγνησίας έθεσαν στο πολιτικό προσωπικό του Νομού τα προβλήματα της εκπαίδευσης, όπως τα βιώνει ο μαθητικός κόσμος της Μαγνησίας. Κοινή απαίτηση των μαθητών, εξήγησε, ήταν και παραμένει ένα σταθερό, σοβαρό εκπαιδευτικό και εξεταστικό σύστημα που δε θα αλλάζει κάθε φορά που αλλάζει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Απευθυνόμενος στην Υπουργό Παιδείας, ο κ. Μεϊκόπουλος ανέφερε ότι: «η κυβέρνηση διεκδικεί τον τίτλο του μεταρρυθμιστή με ένα άθροισμα στην ουσία πειραματικών διατάξεων που απογοητεύουν το μαθητικό κόσμο».
Δεν παρέλειψε να καυτηριάσει την απουσία διαλόγου με τους εκπαιδευτικούς φορείς, τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους γονέων και την ακαδημαϊκή κοινότητα λέγοντας ότι οι διατάξεις του νομοσχεδίου δεν είναι προϊόν σοβαρής διαβούλευσης.

Ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος δεν άφησε ασχολίαστο το θέμα της επαναφοράς της διαγωγής στο απολυτήριο, και μάλιστα αναφερόμενος σε τοποθέτηση κυβερνητικού Βουλευτή της Μαγνησίας που σύνδεσε το θέμα της διαγωγής με την κοινή λογική, επεσήμανε χαρακτηριστικά: «Κοινή λογική υπάρχει το 2020, κοινή λογική υπήρχε και το 1930, εξαρτάται σε ποια εποχή ζει κανείς», εξηγώντας ότι αν η επαναφορά της διαγωγής διαμορφώνει ένα σύγχρονο σχολείο θα πρέπει να εξεταστούν η επαναφορά της βέργας, της σχολικής ποδιάς και να απαγορεύεται στους μαθητές να γράφουν με το αριστερό.

Σχετικά με την εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο, ο Βουλευτής αναρωτήθηκε με τι γνωστικά εφόδια οι απόφοιτοι της Αγγλικής Φιλολογίας θα μπουν να διδάξουν σε μια εντελώς διαφορετική εκπαιδευτική βαθμίδα, όπως είναι τα νηπιαγωγεία, ενώ παρατήρησε ότι η διάταξη αυτή παραγκωνίζει ανοιχτά τους αποφοίτους των πανεπιστημιακών τμημάτων προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης. Επιπλέον, στάθηκε και στο θέμα της αύξησης των μαθητών από 22 σε 25 ανά τάξη που συνεπάγεται μείωση των εκπαιδευτικών τονίζοντας ότι το Υπουργείο Παιδείας μάλλον αντιγράφει τα βέλτιστα διεθνή εκπαιδευτικά πρότυπα αλά καρτ.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο κ. Μεϊκόπουλος και στην αναχρονιστική επαναφορά της τράπεζας θεμάτων που προκρίνει τη στείρα αποστήθιση σε σχέση με την πραγματική μάθηση και γνώση επισημαίνοντας ότι δεν πρέπει να απορούμε γιατί υπάρχουν μαθητές που μπερδεύουν τα γεγονότα της 28ης Οκτωβρίου και της 25ης Μαρτίου.

Ως πολιτικός επιστήμονας προς πολιτικό επιστήμονα, ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος ρώτησε τον κ. Μητσοτάκη αν πραγματικά συμφωνεί με τον πλήρη εξοβελισμό των κοινωνικών και πολιτικών επιστημών από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.
Ζήτησε επίσημες απαντήσεις για τα μαθήματα πολιτικών και κοινωνικών επιστημών και τις ώρες διδασκαλίας τους στο σχολείο μεταφέροντας την αγωνία των αποφοίτων κοινωνικών και πολιτικών επιστημών, ενώ εξήγησε ότι με το δίλημμα Λατινικά ή Κοινωνιολογία το Υπουργείο οδηγεί σε έναν ιδιότυπο αυτοματισμό και αφήνει πεδίο για φαιδρότητες περί επιστημών Αριστεράς.
«Οι μαθητές διδάσκονται για τη δομή, τη φύση, τη συνοχή της κοινωνίας, όχι για τον Μπελογιάννη και τον Ζαχαριάδη» παρατήρησε ο Βουλευτής, και ολοκλήρωσε την παρέμβασή του ρωτώντας τη κ. Κεραμέως αν πιστεύει ότι η ποιότητα της κοινωνίας μας είναι τέτοια και οι σημερινές προκλήσεις ασήμαντες, ώστε οι νεότερες γενιές δε χρειάζεται να διδάσκονται τις αξίες της κοινωνικής συνοχής.

akroama.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις