Τη δική του εκδοχή για τα γεγονότα παρουσιάζει στην Daily Mail το ζευγάρι από το Λίβερπουλ που κατηγορήθηκε ότι έκανε φασαρία για να αποφύγει να πληρώσει για το φαγητό του

Τη δική του εκδοχή για τα γεγονότα παρουσιάζει στην Daily Mail το ζευγάρι των Βρετανών που κατηγορήθηκαν ότι έφυγαν χωρίς να πληρώσουν αφού απόλαυσαν το γεύμα τους σε ταβέρνες της Κρήτης, κατά τις πρόσφατες διακοπές τους στο νησί.

Ο Ίαν και η Άντζελα ΜακΚί, που ζουν στο Λίβερπουλ, «εντοπίστηκαν» από τη βρετανική εφημερίδα η οποία δημοσίευσε πρόσφατα φωτογραφία τους σε άρθρο σχετικά με τα γεγονότα που εκτυλίχθηκαν στο χωριό Κουτουλουφάρι Χερσονήσου. Το δημοσίευμα της Daily Mail αναφερόταν σε post που έκανε ο ιδιοκτήτης μίας από τις εν λόγω ταβέρνες στο Facebook για τη συμπεριφορά των Βρετανών, προειδοποιώντας άλλους επιχειρηματίες να προσέχουν. Σύμφωνα με τους Βρετανούς πάντως, όσα αναφέρονται στην ανάρτηση είναι αναληθή, αφού διαμαρτυρήθηκαν για την ποιότητα του φαγητού σε ένα μόνο εστιατόριο, ενώ ισχυρίζονται ότι τελικά πλήρωσαν κανονικά τον λογαριασμό τους.

couple

Ο Γιώργος Τζανάκης, ιδιοκτήτης του εστιατορίου «Πιθάρι», μίλησε εχθές στο protothema.gr για την ανάρτηση που έκανε. Όπως τόνισε, δεν πήρε τυχαία την απόφαση να ανεβάσει το post με την φωτογραφία τους, καθώς οι δυο Βρετανοί είχαν αρνηθεί να πληρώσουν τους λογαριασμούς και σε δυο ακόμη εστιατόρια που είχαν επισκεφτεί τις ημέρες των διακοπών τους.

«Εγώ έκανα την ανάρτηση στην κλειστή ομάδα που υπάρχει στο Facebook “Koutouloufari for ever”. Ανέβασα την φωτογραφία του ζευγαριού γιατί εκτός από εμένα δεν είχαν πληρώσει τους λογαριασμούς και σε δυο ακόμα εστιατόρια που είχαν φάει τις προηγούμενες ημέρες. Αισθάνθηκα πως είχε φτάσει ο κόμπος στο χτένι και κάτι έπρεπε να κάνω. Δυστυχώς αυτό είναι σχεδόν η καθημερινότητα μας εδώ, δεν είναι οι πρώτοι τουρίστες που συμπεριφέρονται με τον τρόπο αυτό. Απλά αυτή την φορά τσαντίστηκα και είπα να το κάνω θέμα».

Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη της ταβέρνας «Πιθάρι» οι δυο Βρετανοί ήταν μεθυσμένοι, ενώ στην προσπάθεια να μην πληρώσουν τον λογαριασμό που ήταν της τάξεως των 60 ευρώ έβρισκαν διάφορες δικαιολογίες.

Μιλώντας στη βρετανική εφημερίδα σήμερα, ο Ίαν ΜακΚί υποστήριξε ότι η μοναδική διαφωνία που είχε για τον λογαριασμό ήταν στην προαναφερόμενη ταβέρνα, όπου διαμαρτυρήθηκε για την ποιότητα ενός πιάτου με κοτόπουλο και πατάτες που κόστιζε 12 ευρώ. Ο Βρετανός ισχυρίστηκε ότι ο υπεύθυνος του εστιατορίου τον απείλησε ότι θα τον στείλει φυλακή, έτσι πλήρωσε με μετρητά τον λογαριασμό του και έφυγε.

«Αυτό για το οποίο μας κατηγορούν είναι απλώς αναληθές. Πρόκειται για ένα μικρό χωριό με μόλις έναν δρόμο με μαγαζιά, μπαρ και ταβέρνες. Θα ήταν αδύνατο να φύγεις χωρίς να πληρώσεις από ένα εστιατόριο, πόσω μάλλον από τρία, αφού όλοι γνωρίζονται μεταξύ τους. Την επόμενη μέρα επιστρέφαμε αεροπορικώς στην πατρίδα και δεν θα μας άφηναν να μπούμε στο αεροπλάνο. Δεν υπάρχει ίχνος αλήθειας σε αυτά που ισχυρίζονται», σημειώνει ο Βρετανός.

Ο 54χρονος ΜακΚί που εργάζεται ως ηλεκτρολόγος, παραδέχτηκε ότι εκείνος και η σύζυγός του αρνήθηκαν αρχικά να πληρώσουν μέρος του τελευταίου γεύματος των διακοπών τους στις 30 Αυγούστου. «Η σερβιτόρα μας ρώτησε αν όλα ήταν εντάξει με το φαγητό, και της είπαμε ότι το κοτόπουλο με τις πατάτες δεν ήταν καλά ψημένο. Μετά μιλήσαμε με τον διευθυντή και του είπα ότι δεν θα πληρώναμε για αυτό το πιάτο. Εκείνος μου απάντησε ότι, αν δεν ήξερα καλά ελληνικά, θα περνούσα το βράδυ στη φυλακή».

«Αμέσως μόλις ανέφερε τη φυλακή, άρχισαν να πανικοβάλλομαι. Δεν θέλαμε να μπλέξουμε με την αστυνομία έτσι πληρώσαμε το σύνολο του λογαριασμού», λέει η 54χρονη Άντζελα ΜακΚί. Σύμφωνα με την ίδια, όσα γράφτηκαν για εκείνους τους στεναχώρησαν πολύ. «Είμαστε τίμιοι άνθρωποι και μας αποκάλεσαν κλέφτες. Δεν έχουμε φύγει ποτέ από κανένα μαγαζί χωρίς να πληρώσουμε».

Το ζευγάρι επιμένει ότι τελικά πλήρωσε και τα 52 ευρώ του λογαριασμού του το τελευταίο βράδυ, αφήνοντας τα χρήματα στο τραπέζι. «Όσο για τα άλλα εστιατόρια, δεν έχω ιδέα. Δεν πήγαμε σε αυτά. Αν είχαμε φύγει χωρίς να πληρώσουμε, γιατί δεν κάλεσαν την αστυνομία;» λέει ο κ. ΜακΚί.

«Αγαπάμε την Κρήτη και την επισκεπτόμαστε εδώ και 35 χρόνια. Οι άνθρωποι είναι υπεροχοι. Από τότε που επιστρέψαμε σπίτι, λαμβάνουμε μηνύματα από ανθρώπους στην Ελλάδα που μας λένε ότι δεν είμαστε πια ευπρόσδεκτοι εκεί. Είναι άδικο, αφού δεν κάναμε τίποτα κακό», λέει η Άντζελα ΜακΚί.

protothema.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις