«Όταν παραπονέθηκα στον υπεύθυνο, με κορόιδεψε» καταγγέλλει η τουρίστρια που πλήρωσε το υπέρογκο ποσό σε μαγαζί της Μυκόνου.

Έξαλλη έγινε μία Αμερικανίδα τουρίστρια που επέλεξε τη Μύκονο για τις καλοκαιρινές της διακοπές και κλήθηκε να πληρώσει το υπέρογκο ποσό των 520 ευρώ για δύο κοκέιλ και δύο «απαίσιες» -όπως η ίδια τις χαρακτήρισε- μερίδες ορεκτικών.

Η 25χρονη Άμπερ, όπως γράφει η βρετανική The Sun που ανέδειξε το θέμα, βρέθηκε στην Ελλάδα τον Μάιο και επισκέφθηκε τη Σαντορίνη, την Κρήτη και τη Μύκονο μαζί με μία φίλη της. Οι δυο τους, κατά τη διαμονή τους στη Μύκονο, βρέθηκαν σε γνωστό εστιατόριο του νησιού των ανέμων, παρόλο που η επιχείρηση έχει κατηγορηθεί και στο παρελθόν για αισχροκέρδεια εις βάρος τουριστών.

Τα δύο κορίτσια παρήγγειλαν δύο κοκτέιλ και δύο μερίδες ορεκτικών -καλαμαράκια και καβουροπόδαρα- και όταν ζήτησαν να πληρώσουν δεν πίστευαν ότι ο λογαριασμός που έφτασε στο τραπέζι τους ανέγραφε το ποσό των 520 ευρώ.

kokteil

Η Άμπερ μιλώντας στη The Sun είπε: «Είδα την τιμή των 20 ευρώ για το τηγανητό καλαμάρι που πήρα εγώ και η φίλη μου επέλεξε καβουροπόδαρα που κόστιζαν 32 ευρώ».

«Είπα στον σερβιτόρο μας τρεις φορές «παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι είναι η τιμή των 20 ευρώ, δεν θέλω τίποτα περισσότερο από αυτό» και εκείνος έλεγε να μην ανησυχώ.

«Μόλις ήρθε το φαγητό μας στο τραπέζι ήταν αηδιαστικό. Το τηγανητό καλαμάρι μου ήταν σαν λάστιχ και δεν είχε γεύση, και τα καβούρια της φίλης μου ήταν εξαιρετικά αλμυρά», είπε η 25χρονη και συμπλήρωσε ότι «ο σερβιτόρος μας μάς έδωσε μια χάρτινη απόδειξη που έγραφε 98 ευρώ για τηγανητά καλαμάρια και 185 ευρώ για τα καβουροπόδαρα. Παραλίγο να τα χάσουμε».

orektika

Όσο για τα ποτά, η Άμπερ παρήγγειλε ένα Daiquiriφράουλα και η φίλη της μία Pina Colada και σύμφωνα με τα όσα είπε η 25χρονη τουρίστρια στη βρετανική εφημερίδα, δεν τους δόθηκε ποτέ μενού για τα ποτά, απλώς ο σερβιτόρος τους απαρίθμισε τα ποτά που σερβίρει το μαγαζί χωρίς καν να τους αναφέρει τις τιμές τους.

Εν τέλει οι δύο φίλες έλαβαν έναν λογαριασμό 520 ευρώ, για δύο κοκτέιλ, δύο ορεκτικά και ένα τέλος εξυπηρέτησης 10%. Οι δύο κοπέλες επέστρεψαν θυμωμένες την επόμενη μέρα στο μαγαζί ζητώντας να μιλήσουν με τον υπεύθυνο, ο οποίος απέρριψε το παράπονό τους και τις κατηγόρησε ότι δεν έδωσαν προσοχή στο μενού.

Η Άμπερ πρόσθεσε: «Ήταν εντελώς αγενής. Βασικά μας είπε ότι φταίμε εμείς που δεν διαβάσαμε σωστά το μενού. Γέλασε στα μούτρα μας και δεν έκανε τίποτα γι’ αυτό».

ieidiseis.gr

Με πληροφορίες από The Sun

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις